f·p·p · c·s http://cs.fpp.pl |
|||
[FPP]Takjakby CGL 3: jak to wyglądało 31 sierpnia o godzinie 10:00 rozpoczęły się finały III Edycji Cyberland Geame League. Osobiście pojawiłem się tam dopiero około godziny 11:00. Na miejscu były już wszystkie klany biorące udział w finale. Przygotowywały się 4 pierwsze drużyny. Zawodnicy podpinali swój sprzęt, instalowali sterowniki, ładowali cfg. Między zaplanowaymi meczami był spory odstęp czasowy, dzięki czemu nie było mowy o opóźnieniu w kolejnych meczach. Niestety ten turniej był pod jednym względem podobny do innych - nie uniknięto błędów w organizacji. Dla samych graczy największym problemem był komp - serwer. Co jakiś czas, ktoś do niego podchodził i "stukał" w klawiaturę, co powodowało m.in lagi. Natomiast dla ludzi, którzy nie mogli znaleźć się w CyberLandzie, największy kłopot sprawił brak HLTV. Kibice, którzy przybyli na miejsce rozgrywek, podczas meczów nie mogli siedzieć w środku cafe. Przygotowany był dla nich specjalny projektor (rzutnik), który znajdował się w pomieszczeniu obok. Do samej cafe, podczas meczów mieli wstęp tylko organizatorzy, redaktorzy i pracownicy CyberLand. Emocje sięgnęły zenitu, gdy zbliżył się finał, do którego, jak większość przewidywała, dostały się 2 czołowe klany: CGL.red oraz SPECNAZ. Coraz więcej osób zasiadało przed projektorem oraz narastała ilość komentarzy dotyczących aktualnych akcji. Wcześniej jednak, CyberLand odwiedzili reporterzy TVN'u, którzy przeprowadzili wywiad z jednym z organizatorów, a zarazem kapitanem polskiej reprezentacji w CS'a - Che Guevarą. Ważniejsze mecze były relacjonowane "na żywo" w dwóch internetowych serwisach o Counter-Strike'u: www.cgl.fpp.pl, www.counter-strike.pl. (thanks for 2*loop & NiKita). Po dwóch zaciętych meczach finałowych, nastąpiło rozdanie nagród oraz przeprowadzono wywiady ze zwycięzcami - CGL.red, którzy za 1 miejsce dostali: Natomiast panowie ze SPECNAZ'u zostali nagrodzeni: 3 i 4 miejsce zajęły klany [BRO]CGL.blue oraz cN. Oni dostali już mniej znaczące nagrody. Na tym zakończyły się tegoroczne finały. Ogólnie atmosfera była przyjemna. Odbyło się bez większych ekscesów. Ludzie porozjeżdżali się do domów, organizatorzy doprowadzali CyberLand do "porządku". Z tego co wiem, sprawy organizacyjne trwały do późnych godzin nocnych. Poniżej przedstawiam wyniki z poszczególnych meczów: #1 CGL.red 45:3 BOR mapa: de_cbble CGL.red (T) 11 - 1 (CT) BOR CGL.red (CT) 11 - 1 (T) BOR mapa: de_train CGL.red (T) 12 - 0 (CT) BOR CGL.red (CT) 11 - 1 (T) BOR #2 CGL.blue 39:9 mobb mapa: de_cbble CGL.blue (CT) 11 - 1 (T) mobb CGL.blue (T) 6 - 6 (CT) mobb mapa: de_train CGL.blue (CT) 10 - 2 (T) mobb CGL.blue (T) 12 - 0 (CT) mobb #3 SPECNAZ 25:16 cN mapa: de_dust2 cN (CT) 8 - 4 (T) SPECNAZ cN (T) 6 - 6 (CT) SPECNAZ mapa: de_nuke cN (T) 2 - 10 (CT) SPECNAZ cN (CT) 0 - 5 (T) SPECNAZ #4 Fx 37:11 071 mapa: de_train 071 (CT) 1 - 11 (T) Fx 071 (T) 3 - 9 (CT) Fx mapa: de_train 071 (CT) 1 - 11 (T) Fx 071 (T) 3 - 9 (CT) Fx #5 071 25:23 BOR mapa: de_cbble 071 (T) 7:5 (CT) BOR 071 (CT) 9:3 (T) BOR mapa: de nuke 071 (CT) 4:8 (T) BOR 071 (T) 5:7 (CT) BOR #6 cN 29:19 mobb mapa: de_dust2 cN (CT) 5:7 (T) mobb cN (T) 12:0 (CT) mobb mapa: de_cbble cN (T) 2:10 (CT) mobb cN (CT) 10:2 (T) mobb #7 CGL.blue 11:37 SPECNAZ mapa: de_dust2 CGL.blue (CT) 5:7 (T) SPECNAZ CGL.blue (T) 2:10 (CT) SPECNAZ mapa: de_aztec CGL.blue (T) 0:12 (CT) SPECNAZ CGL.blue (CT) 4:8 (T) SPECNAZ #8 CGL.red 37:11 Fx mapa: de_nuke CGL.red (T) 7:5 (CT) Fx CGL.red (CT) 12:0 (T) Fx mapa: de_aztec CGL.red (CT) 9:3 (T) Fx CGL.red (T) 9:3 (CT) Fx #9 cN 25:17 Fx mapa: de_nuke cN (T) 6:6 (CT) Fx cN (CT) 11:1 (T) Fx mapa: de_dust2 cN (CT) 5:7 (T) Fx cN (CT) 3:3 (T) Fx #10 071 33:15 CGL.blue mapa: de_dust2 071 (CT) 0:12 (T) CGL.blue 071 (T) 7:5 (CT) CGL.blue mapa: de_cbble 071 (CT) 5 - 7 (T) CGL.blue 071 (T) 3 - 9 (CT) CGL.blue #11 CGL.red 21:25 SPECNAZ mapa: de_train CGL.red (CT) 9:3 (T) SPECNAZ CGL.red (T) 2:10 (CT) SPECNAZ mapa: de_dust2 CGL.red (T) 3:9 (CT) SPECNAZ CGL.red (CT) 7:3 (T) SPECNAZ #12 cN 6:25 CGL.blue mapa: de_nuke cN (T) 4:8 (CT) CGL.blue cN (T) 1:11 (CT) CGL.blue mapa: de_dust2 cN (CT) 1:6 (T) CGL.blue #13 CGL.blue 6:25 CGL.red mapa: de_dust2 CGL.blue (CT) 2:10 (T) CGL.red CGL.blue (T) 2:10 (CT) CGL.red mapa: de_nuke CGL.blue (CT) 2:5 (CT) CGL.red #14 SPECNAZ 4:25 CGL.red mapa: de_aztec SPECNAZ (CT) 3:9 (T) CGL.red SPECNAZ (T) 1:11 (CT) CGL.red mapa: de_nuke SPECNAZ (T) 0:5 (CT) CGL.red #15 SPECNAZ 23:25 CGL.red mapa: de_cbble SPECNAZ (CT) 4:8 (T) CGL.red SPECNAZ (T) 7:5 (CT) CGL.red mapa: de_train SPECNAZ (CT) 5:7 (T) CGL.red SPECNAZ (T) 7:5 (CT) CGL.red -------------------------------------- Aktualizacja: 08·12·2002 - 09:01 |
|||
© 2000-2001 f·p·p productions. http://fpp.pl, [email protected] |
|||
Wyrukowano dnia 2024-05-21, 13:50, z
172.70.131.112 (172.70.131.112) Strona dostępna online pod adresem: http://cs.fpp.pl/?pl:pages:show:729::: DRUKUJ | Powrót |