|
10·12·2001 - 03:00 - Master of Onion - Edit
| You can talk about the earthquake all you want. It's a huge thing, Christchurch will never be the same.I love how you try and see the pitsiove side. Gaps are there to fill with new things.I certainly hope this will become manifest this year, for all of you out there.Nicki
|
|
|
02·12·2002 - 00:01 - Chajd - Edit
| Jak wiadomo wiele osób myli pojęcia sniper z kamperem. Przecierz wiadomo że rzaden porządny sniper nie biega po otwartym placu z AWM. Gra snajperką polega przecież na wybraniu dogodnej pozycji i czekaniu na ofiarę. Czasami dobry sniper na odpowiedniej pozycji może zabezpieczyć teren gdy inni jego towarzysze atakują wroga. Co w tym dziwnego?
|
|
|
02·12·2002 - 01:02 - Scin - Edit
| Piszesz, zeby nie mylic snajpera z kamperem, ale z tego co piszesz jasno wynika, ze kazdy snajper to kamper, bo chowa sie i czeka na wroga
|
|
|
02·12·2003 - 21:01 - !mpAc7^^ - Edit
| ej stary... to o co wy sie klucicie jest bezsensowne (:
[b][u]kazdy progamer wie[/b][/u] ze czasami trza przykampic cosik bo np. jest sam na 5 i ma awp [; a gra cw.... to [b]lepiej nie tracic broni tylko se [u]przykampic[/b][/u] [:
a sniper i camper to co innego [;
cu jeszcze sie odezwe [;
|
|
|
08·12·2003 - 02:01 - H@rry - Edit
| Chyba mało grywasz w CS-a bo jak byś więcej grał to byś wiedział ,że bardzo dużo ludzi grających ze snajpą wpada jako pierwsi na mapie i oddają strzał _______zazwyczaj celny. więc nie uważam że każdy snajper to kamper
|
|
|
04·12·2006 - 06:01 - fffd - Edit
| bla bla bla
|
|
|
02·12·2007 - 05:00 - Bad Boy - Edit
| Jak będziesz szedł albo biegnął to trafisz z awp???
|
|
|
31·10·2003 - 18:01 - 007 - Edit
| masz racie durzo razy mialem awm i siedzialem w iednym mieiscu a admin dal mi kic ka wiadomo ze nie bede chodzi z awm
|
|
|
31·10·2004 - 14:01 - lolololo - Edit
| lubiię lameeeeeeeeeeeeeeeeee
|
|
|
02·11·2002 - 15:00 - HUSSAIN i MP5 + tłumik - Edit
| Ja jestem innym typem snajpera N I E dla mnie ten poradnik!!! Nie czekam w miejscu w którym jestem w 100% SAFE!!! wystarczy mi osłona z 1/2 stron!!! Wtedy szybciej nadejdzie wróg!!! i szybszy pónkt!!!! ALE COŚ MNIE W*IA!!! WIĘKSZOŚĆ Z WAS TO PIERDOLONE CHAMY!!! NP: 1 na 1 a 2 T czeka za murkiem!!! * czeka aż jego kumpel zginie i zabierze CTkowi 50-80 hp A WTEDY ATAK!!!! LUDZIE CS to gra zespołowa JAK CHCECIE TAK GRAĆ TO JEST QUAKE,UNREALczy HTTG tam bierz jakichś "kosmicznygun" i NAPIERDALAJ NA DM ( młóć wszystko co żyje)
|
|
|
02·12·2003 - 12:01 - Sako - Edit
| Gdy widze jak kolo wbiega a drugi z jego teamu czeka asz zginie to sory gdzie tu jest jakas gra zespolowa 0
|
|
|
04·12·2004 - 02:02 - Maverick - Edit
| prawdziwej gry zespolowej juz dawno nie ma
ludzie ktorzy graja zgodnie z zasadami gry zespolowej prawie wygineli :/
|
|
|
02·11·2004 - 22:00 - Wszechwiedzący - Edit
| Counter Strike i gra zespolowa to 2 różne pojęcia!Bardziej zespołowy jest Unreal Tournament!Dlaczego tak sądze??-Bo już tylko w pojedynkach klanowych na wysokim szczeblu cała dróżyna jest zgrana.Owszem zdażają sie pojedyncze osoby myślące o dobrze zespołu, ale to tylko 00,000001% grających.Na mapach CS z uwalnianiem zakładników zakładnicy to tylko przykrywka!Ile razy dostałem bana za uwolnienie zakładników??Sam nie wiem ile bo po ok.100 banach uznałem że to nie ma sensu.Na mapach CS wszyscy myślą (czasem podświadomie) o swoich statsach i tym czy skopali d*** innemu zespołowi czy nie.A w Unrealu Tournamencie??Owszem jest w nim death metch ale jest też tryb assault.Ito w nim liczy sie współpraca.Nie którzy pewnie nazwą mnie zare d****** albo inaczej ale to smutna prawda.Tam w Unrealu Tournamencie 1999 to że wsztstie strzały trafiają mniej więcej precyzyjnie tam gdzie celujemy jest plusem.Dzięki temu każdy ma równe szanse jeśli potrafi strzelać, nie tak jak w counterze, tam jak ktoś potrafi strzelać z danej broni celnie (w sensie że albo ma fuksa albo umie w odpowiednim momencie przerwać serie i czeka aż celownik wróci do normalnych rozmiarów) to wymiecie bez żenady sam cały 5-osobowy team (mi udało sie to ponad 10 razy).I przez to po części zanika współpraca, bo po co grać taktycznie jak ma sie w drużynie takiego killera??W Unrealu Tournamencie 1999 w trybie assault jest inaczej.Np. na jednej rundzie atakujący mają po prostu zniszczyć jeden cel.Jednak najpierw mają dotrzeć do bunkra.I tu są schody, bo dostają snajpe i miniguna, a po drodze są 2 wierzyczki i jeden barak z których walą do nich broniący.Jeśli pobiegną i będą kosić gości z wierzyczek i bunkra w biegu, to albo skończy im się amunicja, albo zginą, albo dostaną z moździerza, który strzela co pare sekund w jedno miejsce.W takiej sytuacji gracze unrealowi podświadomie grają zespołowo.Zwykle teamy są po 5 osób, więc atakujący stosują taktyke-jeden stoi w miejscu i wali do wieżyczek ze snajpy,dwóch biegnie i strzela do baraku, a reszta biegnie do celu i w razie braku amunicji pierwszego gościa zwalnia i wali do wieżyczek.Nagrodą za takie postępowanie jest wejście do bunkra ze sporą ilością zdrowia,A w bunkrze, albo pojedynczy atak na przeciwnike(szanse przeżycia zniekome bo broniący mają zapas amunicji w miejscu do którego atakujący nie wejdą), albo przegrupowanie się i atak (dużo większe szanse)Nagrodą za pokonanie broniących i dotarcie do tunelu prowadzącego do celu jest to że po zabiciu atakujący spawnują sie w tym właśnie tunelu, co oszczędza im długiej drogi z 1 miejsca spawnu.A w counterze??Zero polotu i finezji, jak i działań zespołowych.Każda mapa to to samo, zabij i nie daj sie zabić (no ewentualnie podłóż bombe i przykamp lub spierd****).Dali by jakieś nieco bardziej skomplikowane zadania (np.że CT-ki bronią autobusu z dziećmi, a za każde zabite dziecko dostają w d*** z finansami bo tracą 500$, jeśli jednak jakieś dziecko by przeżyło to dostawali by sporą sumke).Gram w counter strike'a dlatego że to najpopularniejsza gra online w stylu zabij wroga i przeżyj, i dlatego że daje do dyspozycji sporo broni.
|
|
|
02·11·2002 - 15:00 - HUSSAIN - SUMIENNY - Edit
| 0,0000001 % z tych grzczy PONIŻEJ to csowcy!!!! 60% to kamperzy 37% ciule (SORRKI) a tylko 2% umie grać snajperką CZYLI MAŁO NAS!!! SNAJPERZY CI TAM NA DOLE TO GŁÓWNIE KAMPERZY!!! ale to sie może zmieni??? nadchodzi CS:condition ZERO!!! MAM nadzieje że będzie fajny VOTE do wypieprzania KAMPERÓ
|
|
|
02·11·2003 - 20:00 - -=4RoA=-Death - Edit
| Odpowiadam na ten text bo chce byc jak najwyzej JESZCZE RAZ ZOBACZE IDIOTE/NOOBA/CAMPERA z awp na serwerze to zajebie Dobranoc
|
|
|
31·10·2001 - 03:00 - ---- - Edit
| TYLKO CIOTY GRAJĄ Z SNAJPERKAMI!!!
|
|
|
31·10·2001 - 07:01 - KoZoL - Edit
| JESLI TYLKO CIOTY GRAJA ZE SNAJPERKAMI TO PO CO JE W OGOLE UDOSTEMPNILI TWORCY GRY? OD NIECHCENIA? PO TO SA ABY JE UZYWAC LECZ W ODPOWIEDNI SPOSOB. A MOWISZ TAK DLATEGO BO NIE MOZESZ SOBIE DAC RADY Z DOBRYM SNAJPEREM. CO NIE?
|
|
|
31·10·2001 - 07:01 - Doom_Trooper - Edit
| obraziles mnie frajeze pewnie nie umisz nawet pozbyc sie doprze ustawionego snajpera i dlatego tak mowisz
|
|
|
04·12·2002 - 22:01 - MeZo - Edit
| Masz rację
|
|
|
03·11·2003 - 05:00 - TOMMY - Edit
| Pewnie mu zal dupe sciska jak go koleś zabija z awm w 10 rundach pod rząd Ja jak sie postaram to zawsze znajde sposob na awm nawet jak mam samego deagle pozdro
|
|
|
02·11·2002 - 15:00 - hussain i jego kałach - Edit
| masz racje pewnie z kałachem na theduscie strzela w głowe!!! TOŻ TO IDIOTA!!! KAŻDY WIE ŻE SNAJPER TO FILAR TEAMU!!!
|
|
|
02·11·2002 - 15:01 - HUSSAIN + STEYR AUG - Edit
| Nie martw sie mnie też obraził!!! pewnie raz po raz zdycha od headshotów!!! BO NIE UMIE ZNALEŹĆ SNAJPERA!!! według mnie WSZYSCY sniperzy RULEZzzzzzzzzzzzzz!!
|
|
|
03·11·2002 - 05:01 - zwisajacy kloc odbytni - Edit
| TY mówisz tak bo niumiesz rahsa i raczki ci sie częsą przy kampie. i daj takiemu avp rzeby osłaniał 10 kolesi od rashu polowa wyginie reszta go zras*e... mówie matole naucz sie grac i popatrz co sie dizeje na polskich i zagranicznych serwerach najlepsze serwery na świecie cs to francuskie nieoszukujmy sie! avp desert kewler i dobra ręka ... wiesz musi byc mięso armatnie
|
|
|
04·12·2002 - 03:02 - @MONIKA LEVINSKY@ - Edit
| tak niektórzy niewiedzą po kiego bozia dala snajperki, chcieli by naperzać maszyn.ówką a to nie Quake! Trochę rozsondku!
|
|
|
08·12·2003 - 04:00 - Ranger - Edit
| Ja gram w BHD, bo CS nie mam W BHD snipera rozwalisz łatwo... wystarczy zajść go od tyłu (o ile nie zaminował terenu za sobą) i... mamy nóż i jest komunikat: ...spilled ...guts. Pozdrawiam wszystkich CSowców i BHDowców
|
|
|
31·10·2001 - 11:01 - SirKlesk - Edit
| podstawa teamu na turnieju lub w meczu jakims wazniejszym jest oslaniajacy, dobry snajper! jednak to co napisal autor tego tekstu raczej kojazy mi sie z kamperstwem za czym nie przepadam i nie polecam nie lubie grac z kamperem/jako kamper. To jest strata czasu. Nie bede mowil czy kampienie jest god bo kazdy ma inne zdanie(czesto wogole ludzie myla pojecia sniper/kemper) ja poprostu tego nikomu nie polecam!!!(szczegolnie ze czesto za kampienie wykopuja cie z serwerow)
Pozdro SirKlesk
|
|
|
04·12·2002 - 22:01 - MeZo - Edit
| Samo jesteś ciota
|
|
|
06·12·2002 - 07:01 - ---- - Edit
| Jestem *a *a. Mama mnie rucha w dupe.
|
|
|
01·11·2002 - 05:01 - frustrat:( - Edit
| A próbwałeś kiedykolwiek grać z botami (as godlike ofkoz) i biegać z czymkolwiek innym niż snajperka lub ew. szczotka??
|
|
|
01·11·2002 - 19:01 - Crazy_Ivan - Edit
| Wiara Kamper w CS to cos innego niz Sniper. Czemu wszyscy kojarzą sobie kampera z np: AWM czyli snajperka. Qrcze! Zadaniem Terro na mapach cs_ to bronienie sie, a CT na mapach de_ to takze bronienie cie. Za rusha na mapach cs_ terro dostaja kicka! (na lepszych serwach of cours) Wiekszosc wiarki mowi : " Qrcze zabił mnie ta lama z snajperka! Ale kamper!". A w istocie to moze byc snajper który broni swojej druzyny, a nie wlasnej dupy za przeproszeniem, i nie obchodzi go los kolegów. TO JEST KAMPER!!
|
|
|
06·12·2005 - 04:01 - MasterQ - Edit
| Chodzi tu głownie o to by się bawić... jaka frajda jest z chodzenia z trybem God Mode? Mnie to wKur*ia że nikt nie umie grać honorowo.. np. zginąłem to trudno, spróbuję jeszcze raz.. a ja kiedyś grałem w pewną strzelankę... znalazłem gurkę i po 3 strzałach zmieniłem pozycję... po 5 minutach zaczęli mnię opier**lać że cheater jestem bo dobrze gram! Więc kupiłem Mac 10 i wszystkich wybijałem headshotami... przyszedł admin i ban Więc takie granie nie ma sensu... Pozdrawiam
|
|
|
01·11·2002 - 23:01 - NH2003 - Edit
| Czy ciota jest ten kto wie ze zaraz zginie i dlatego stara sie zdobyc chocby minimalna przewage dla swojej druzyny? Jezeli wiem ze w druzynie mam slabych atakujacych i jak stane ze sniperka w reku to czy od razu jestem ciota? A tak przy okazji, czy wiecie dlaczego zadko gra sie w mapy as? nie dlatego ze jeden z ct staje sie vip-em, tylko dlatego ze ct nie umieja go obronic. Celem w takich mapach jest zabicie vipa. I nie mozna twierdzic ze na tej planszy nie gra sie snajperkami bo tak graja cioty. Cioty to ci co uwazaja snajperow za ***** bo sami nie umieja ich zabic. Dla zainteresowanych tematem snajperek polecam obejrzenie filmu "Szeregowiec Ryan", moze wtedy docenicie wartosc snajpera w druzynie.
|
|
|
02·11·2002 - 15:00 - HUSSAIN I JEGO MAGNUM - Edit
| CO BO *A NIE UMIESZ CELOWAĆ? Wsuń se crossaira w dupe!!! SNAJPER RULES I NIE JEST TO KAMPER!!! TO SZTUKA NIE BYĆ ZA*YM W 40 SEKUND!!!>
|
|
|
02·11·2002 - 15:00 - TROSKLIWY HUSSAIN - Edit
| AHA jak ktoś jest lepszy od ciebie to zaraz go od ciot!!! Pewnie jesteś małym pijanym dzieckiem, które raz po raz jest zabijane przez snajpera!!! BIEDACZEK a teraz prosze idź tam sobie pograj w KANGURKA KAO czy coś a CS zostaw nam!!!
|
|
|
08·12·2004 - 04:01 - patryk fan cs glowaszal - Edit
| snajper life kampe die ( kamper to glupota ) i poleca 2 ( 4.2 w typie kupowania) lup super snajpere (4.7 w typie kupowania) pa aca cd kej prosze bo mój to kopia
|
|
|
02·11·2003 - 20:00 - -=4RoA=-Death - Edit
| Tylko cioty?! a podejdż tu i powtórz>:-)
|
|
|
31·10·2004 - 04:01 - lol - Edit
| jak tak myślisz to sam jesteś ciota, ja gram awp a moje ranki to zazwyczaj tak 30/3 jak gram na serwach dla semi pro
|
|
|
31·10·2001 - 23:02 - [CS-WORLD | MloT] - Edit
| Nie znosze kamperstwa i obrazania snajperów. Ja b. dobrze gram AWM i gdy usadowie sie na jakims dachu zeby oslaniac kolegow ktorzy wiedza ze ich oslaniam (no cóż server TeamWork) najpierw atakuja z daleka dajac mi szanse na zabicie a potem ruszają. Gdy zabije kogos mówia: HEHE. Dobry snajper, a gdy weszłem na server XxXxX to w takiej samej sytuacji: ale kamper, idz w simsy pograj a nie kampisz.
|
|
|
01·11·2001 - 04:00 - +[B*o*M]+BisoN - Edit
| Dobra chlopaki. Widze ze wypowiadacie sie na temat kampowania, a chyba nawet nie wiecie skad to sie wzielo i co oznacza dany wyraz. Kampowanie-jest to BRONIENIE dostepu do najsilniejszej BRONI na mapie. Terminem tym nazywano jeszcze w Doomie takich graczy. I niech kazdy sobie zada pytanie czy w csie broni sie jakiejs broni ??? A jak nazwiecie terrora ktory siedzi w domu kolo zakladnikow lub ct kolo bomb saitu?? Za rasha ostanie kicka wiec co moze zrobic ??? w Cssie nie dostrzeglem kampienia. Tu sie po prostu tak gra. Pozatym M4a1 RuLeZ the World!!!!
|
|
|
01·11·2001 - 04:01 - SantaLam - Edit
| Według mnie sniper to nie kamper to są 2 różne osoby
|
|
|
01·11·2001 - 09:02 - JAJKO vel JOJEK - Edit
| Chyba się nie bardzo znacie na temacie chłopakl bo pojęcie takie ajk kampowanie w Counter Strike'u ne występuje. Jak już ktoś napisał jest to pilnowanie najsilniejszej broni, albo miejsca respawnu, a tak sie nie da w CS'ie. Poza tym jeśli snajperzy to cioty to 1/2 czołóki światowej to cioty.
|
|
|
02·12·2002 - 01:02 - Scin - Edit
| i pizzda do tego, teraz mamy kamperow nie nazywac kamperami bo w Doomie to bylo co innego ? ? ? ty cioto idz stad, nie zagladaj na strone, NIE MA KAMPERÓW, to moze wymyslimy inna nazwe np. stojący w miejscu, rob co chcesz lolu.
|
|
|
01·11·2001 - 18:01 - Master of Onion - Edit
| Ech Nie da się rozdzielić kamperów od snajperów! Dla jednego kamper to snajper, a dla drugiego na odwrót... Tego se neda rozdzielić!!!!!!!!!! Jeżeli CS to gra realistyczna to i kampowanie\snajperowanie musi tam występować! Przecież lepiej zaczaić się z snajperką i liczyć na fraga niż pobiec z karabinem i zostać zabitym! A jeżeli gracz jest dobry to uniknie pocisku snajpera\kampera!!! I nie gadać mi tu, żem lamer!!!
|
|
|
02·12·2002 - 01:02 - Scin - Edit
| Ale jakis zjebaany lol, ciota z ciebie, zachowujesz sie jak mala dziewczynka, boisz sie, ty tchorzu: Przecież lepiej zaczaić się z snajperką i liczyć na fraga niż pobiec z karabinem i zostać zabitym . To jest własnie kamper, sprdalaj mi stad i nie chce cie spotkac na zadnym serwerze, kamper, lol, lama, statsiarz nieszczesliwy, CS to gra zespołowa, ludzie nie grajcie dla fragów, widze czasami na serwerach: jeden gosciu z terror strzla do jedego anty i ginie ten T, wtedy wyskakuje inny gosc T, ktory czekal tylko az jego kolega z teamu oslabi przeciwnika
|
|
|
08·12·2002 - 02:01 - Michael - Edit
| Kolego,kamper to ktoś siedzi w jednym miejscu i liczy na SWOJEGO FRAGA,a snajper to typowy osłaniacz.Ja jestem dobrym sniperem i nie klikam ciągle TAB żeby sprawdzić moje fragi,tylko osłaniam swoich.
|
|
|
01·11·2001 - 21:00 - MyslivY - Edit
| Qrcze panowie o co wam chodzi z tym campieniem???Snipera to taka sama bron jak kazda inna a zeby sie nia nauczyc grac perfekcyjnie trzeba grac bardzo bardzo dlugo...albo miec OGC :/ ale taka jest prawda. A ludzie (sniperzy powiedzmy ze campuja ale wiadomo zeby oddac celny strzal z snipery trzeba troszke postac i przymierzyc, bardziej mnie denerwuja ludzie CAMPUJACY z m4a1 albo z ak47 to jest KU**A chore to sa camperzy!!!!!!A ludzi z sniperami nie nazywajmy za czesto camperami chyba ze CAMPUJA OSTRO np w bazie Napiszcie cos ciekawego na ten temat
|
|
|
04·12·2002 - 22:01 - MeZo - Edit
| Gdyby to było nie na miejscu, to by autorzy gry nie zamieszczali
|
|
|
02·11·2002 - 15:00 - HUSSAIN i jego snajperka - Edit
| JEST SPORA RÓZNICA POMIEDZY CAMPEREM A SNIPEREM!!! 1- BROŃ snajper nie czeka z mp5 2- kamperem może być każda ciota a na snajpera trzeba OSTRO trenować!!! 3 są jednak ci którzy sa KAMP/SNIPERAMI np: STOI SOBIE (ss) w bazie najlepiej przed drzwiami!!! i bierze snajperke z automatycznym trybem !!! A potem jak go od kamperów wyzywaja to mówi SNAJPER !!! Wkurza mnie jeszcze coś obelgi na snajperów z klanów. POWIEDZMY zajebał cie snajper z klanu PP (popierdolonych prostytutek) A TY GO OSKARŻASZ O CHEATOWANIE - DEBILU ŻEBY ZOSTAĆ PRZYJĘTYM do dobrego klanu ( żadne sin,czy ss kłania sie ZABRZE) trzeba COŚ UMIEĆ "COŚ"!!! więc myśl !!! AHA JAK KTOŚ POWIE NA SNAJPERA CIOTA ............... (właśnie)
|
|
|
01·11·2001 - 23:01 - BlinD - Edit
| CS jest realną grą przecież snajper nie będzie biegał po całej mapie za snajperką?? Logiczne no nie !! Jak nie dajecie rady ze snajperami to przeżyczcie się na quake'a (nie mam nic do niego) !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
|
|
|
02·11·2001 - 01:02 - mav3ric - Edit
| Hey there I just updated to WP 2.0.4, and it says:Warning: file(/home/.eiffel/tish/twiskers.net/wp-content/themes/phoenixblue/style.css) [function.file]: faelid to open stream: No such file or directory in /home/.eiffel/tish/twiskers.net/wp-includes/functions.php on line 1733Warning: implode() [function.implode]: Bad arguments. in /home/.eiffel/tish/twiskers.net/wp-includes/functions.php on line 1733Warning: uksort() [function.uksort]: Invalid comparison function. in /home/.eiffel/tish/twiskers.net/wp-content/plugins/smilies-switcher.php on line 39when I activate the plugin. Just letting you know Thanks,Tish20b5
|
|
|
02·11·2001 - 02:01 - ZAbujca Terrorystów i Conterów - Edit
| z przyblirzeniem na maksa jest naj więkasza frajda kiedy widzisz przeciwnika oczy i mu je odstrzelisz to masz taką frajde jek niewiem i te twoje porady są do bani
|
|
|
02·11·2001 - 06:00 - Tox - Edit
| Camper to ktos co siedzi w koncie z ak-47 i czeka na ofiare, a snajper musi przez chwile stanac aby wycelowac i odstrzelic glowe .
|
|
|
03·11·2001 - 02:02 - El Dresso - Edit
| Snajperka to broń dalekiego zasięgu- to wie chyba każdy... Nie ma sensu z nią biegać jak Irena Szewińska i skracać dystans , sensem jej użycia jest właśnie kampienie i blokowanie rozległych miejsc , placów , długich uliczek.Samo kampienie też ma dwie strony : na pewno nikt się nie pisze na wyskok za bramę (terro na azteku)i kule prosto w ryja , wtedy kałach nie kałach albo się czeka na napaleńców , albo zmienia pozycję . 100 % kamper stoi bez sensu w najmniej logicznym punkcie za to maksymalnie osłonięty żeby promień między osłonami był najmniejszy (nie trzeba nawet ruszać lufą ).To czekanie na koniec rundy i zabawa w chowanego . To jest kampienie którego nienawidzę . Siedzenie ze snajperką jest ok pod warunkiem że wypracowało się pozycję która pomaga zespołowi i np. pozwala drużynie posuwać się do przodu a w sytuacjach defensywnych wspiera ogniem , osłania wycofujących się (heh u nas się nie zdarza).gdy drużyna zajmuje pozycje tzn osłania krytyczne miejsca , wtedy snajper szpagatami popierd... żeby zablokować następną prostą . Na tym polega gra zespołowa z wykorzystaniem snajperki i elementów kampienia .
|
|
|
02·11·2002 - 15:00 - NIELUDZIE - Edit
| JACY LUDZIE TYLKO 0,0000001% z nich to ludzie
|
|
|
01·12·2002 - 01:00 - Enrique - Edit
| kampienie a snajpowanie to ruzne rzrczy np. gram sobie 2v1(ja sam)i wzgrzwam ... dostalem kampe i miotalem no i gosciu muwi ye kampie muwie mu ye to nie unreal ale i tak nie zrozumial a kampa kosztuje przecie 4750 a na taka cene to i tak lipna jest
|
|
|
02·12·2002 - 08:00 - H@PPPY C@MPER - Edit
| Snajper w drurzynie to bardzo warzna osoba nigdy nie ruszajcie sie bez niego w długie otwarte przestrzenie bo jakieś lamy, kture nie potrafią grać tylko stoją w jednym miejscu i czekają aż niczego nie podejrzewający gracz wyskoczy mu przed lufe stając sie kolejnym punktem do statystyki. Nie mylcie kamperstwa ze snajperstwem. Snajper potrafi grać drużynowo, a kamper sam stoi i marnie ginie.
TEMPIĆ WSZELKIE OBJAWY KAMPERSTWA NAWET ZA CENE TK :MAD
|
|
|
02·12·2002 - 14:01 - King_bejita - Edit
| ludzie popierdolilo was ostro z tym campieniem nie ma w ogole(przynajmniej jesli chodzi o cs) czegos takiego jak kamperstwo cs to jest jakby symulator akcji antyterrorystycznych a wy myslicie ze w realu kazdy palant bieglby na chama i ryzykowal zycie??? *ani jestescie !!!
|
|
|
03·12·2002 - 07:01 - frik??? - Edit
| Racja... wyobraźcie sobie że jesteście terro albo cterro. Chcecie wygrać przeżyć nie? Sam decydujesz jaką taktyke i metode wybierzesz. Snipaz przecież musiał by być samobójcą żeby latać z AWP z samym wirze walki. A jak ktoś czai się przez 2min z para za skrzynką na aztecu to jego sprawa. Założeniem tej gry miał być realizm i taktyka a nie zabawa w rambo za wszelką cene (dualB albo inigam i wio przed siebie )
|
|
|
02·12·2002 - 22:01 - CyC - Edit
| Jak wyświetlić celownik na rozdzielczości sofware 800x600? Szybko pomocy!
|
|
|
04·12·2002 - 04:00 - majonez - Edit
| warto czasem miec biegajaca kampere - najlepiej na srednim dlugim dystansie gdzie trzeba zajac teren to 2 ludzi biega razem jeden z kampa a drugi oslania albo sie wystawia najlepiej jak oboje graja awm swietnie i jak zabija jednego drugi ma co podniesc... poza tym latwiej jest rozlozyc koszt zakupu tak ze sniperka jest prawie w kazdej rundzie
|
|
|
04·12·2002 - 10:01 - player 99 - Edit
| wie ktos moze jak zrobic celownik w snajperkach taki jak w pistoletach taki maly zeby bylo mozna szczelac z bliska??
|
|
|
05·12·2002 - 02:02 - Cyc - Edit
| Kamper a snajper to dwie różne osoby qrna a ten kto mówi, żesnajper to kamper to zazdrości umiejetności władania snajpą bo snajpa to łatwa do opanowania nie jest chyba sie zgodziecie ?? M 16 rulezzzzzzzzzzz!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
|
|
|
01·11·2002 - 06:01 - Nolthar - Edit
| 1: przelączasz na guna 2: bierzesz flamaster z cienką końcówką 3: otwierasz flamaster (czerwony of course) 4: stawiasz na srodku celownika kropke na ekranie 5: zamykasz flamaster 6: przełączasz na snajpe .... i masz celownik
i cóż więcej potrzeba ?
|
|
|
06·12·2002 - 02:01 - sirmad - Edit
| Hey! Jestem jeszcze nie za bardzo wtajemniczony w countera i chcialem sie zapytac jak odpalic countera pod Linuchem. Czy trzeba zakupic osobne pudlo z gra napisana pod Linuxa czy sciagnac jakis patch czy update pod Linux???? Pleeeeeease odpowiedzcie jak najszybciej!!!!!
|
|
|
06·12·2002 - 07:01 - Fenrir - Edit
| Błagam niech któs mi da cd-keya działającego na necie. Nobo mam oryginalnego half-life'a ale mi tam niedali papierka z cd-keyem napisanym i teraz niechcą uznać reklamacji . Niemogę pograć. Mój GG: 3333048
|
|
|
06·12·2002 - 23:01 - stanek - Edit
| na mistrzostwach polski widziałem ja np taz rozwalał z awm-ki kolesi ale miał celownik to jest bardzo pomocne ale niewiem jak to zrobić
|
|
|
07·12·2002 - 04:01 - Reef - Edit
| kurde nie mowic o kampowaniu nienawidze tego
|
|
|
07·12·2002 - 07:01 - $gangster$ - Edit
| Raz se gram z dziwka na de_rats_2001 i * mnie kicknol bo caly czas bralem snajpe AWM i rozwalalem go. Ciota, cycek nieumyty * zapackany, *a. Skoro lol grac nie umi to nie moja wina. Jeszcze gosciu nazwal mnie kamperem. Przeciez jest tak zajebisty sposob na snajpy jak flashbang Skoro on grac nie umi to nie moja wina to niech mnie nie kika Dolaczylem sie jeszcze raz Wziolem kalacha rozwalilem go i kicknol jeszcze raz. *a grac nie umi i tyle
POZDRAWIAM WSZYSTKICH KAMPERÓW
|
|
|
08·12·2002 - 01:01 - OJCIEC_CHRZESTNY-Gda - Edit
| Najlepzse jest jak gosciu cie nie zobaczy jak kampujesz icie ominie wtedy ja chowu awp i wyciongam scyzoryk i po chamersku wbijam go kolesiowi w plecy 2 atakiem.chamska ale skuteczna taktyka.
|
|
|
08·12·2002 - 01:01 - OJCIEC_CHRZESTNY-Gda - Edit
| Wkurzaja mnie kampsnipery wg mnie to thurze bo idą na łatwiznę kupujesz awp czekasz w kacie i jak cos wyskoczy to upie rdoli. I co to ma być? albo postoisz w miejscu 2 sek a tu * i czekasz az all die. Dla mnie prawdziwy CS-er potrafi zabijać nie tylko ze snajpy,ale potrafi odeslac mendę na tamten świat z kazdej broni i nie kampujac tylko rushem.
|
|
|
08·12·2002 - 03:00 - sWk - Edit
| 1a2H9T kclawgrpvmfz, mzgbwldsifkq, [link=http://xtmhaxljlwwx.com/]xtmhaxljlwwx[/link], http://lwnzproutlhm.com/
|
|
|
08·12·2002 - 20:01 - OsKaR - Edit
| JA kiedys uwazalem awp za lamerska bron poniewaz gdy ja lecialem na snipera z m4 to jj sie mecdzylem zeby go celnoc . Natomiast teraz gdy juz gram w cs`a od roku przestalem uwazac snipera za lamera poniwaz teraz nawet jak mam m4 to mam szanse go zabic 3-4 strzalami . NIECIERPIE NATOMIAST takzwanego "kamperstwa" jak ktos zostanie sam w terro i kampi
PS.MP5,awp,desert i stg552 RULEZZZZZ
|
|
|
09·12·2002 - 04:02 - przem - Edit
| Snajper-kamper ma dobre wyniki Snajper-kamper ma *owe wyniki Ktory z nich to lama? P.S. W cs`a gram od tygodnia i juz sie wymadrzam HE HE HE HE ! tzn. 16h na dobe. My to mamy prze*e..........pozdro (* w to)
|
|
|
02·11·2002 - 15:00 - HUSSAIN (w*iony) - Edit
| O CO CI CHODZI??? Pewnie sam jesteś MASTER KAMPEREM a inni to twoi uczniowie!!! niech SNIPERA będzie z tobą!!!!! Zboczyłeś na ciemną strone mocy!!! CZYLI : SNAJPERZY TO BARDZO WAŻNE OSOBY
|
|
|
03·11·2003 - 05:00 - TOMMY - Edit
| ... prawdziwy CSer potrafi zabic wszystkich raszując, to wejdz sobie na jakikolwiek serwer i zaraszuj sobie na aztecu przez most jako CT, gwarantuje Ci ze nie zabijesz nawet 2 gości
pozdro
|
|
|
09·12·2002 - 03:00 - jebie moja babcie w dupe - Edit
| zaden z nich nie jest lama. Poprostu ten ktory ma dobre staty pewnie ma skilla i duzo gra. A ten co ma *owe ;] jest poczatkujacym (to nie znaczy ze jest lama) Lama to co innego. Poczytaj na cs.pl o lamie...
|
|
|
02·11·2002 - 15:00 - HUSSAIN + AWP? NIEEEEEE - Edit
| 3* hip hip hurra dla tego pana
|
|
|
09·12·2002 - 14:01 - terrorysta na WTC - Edit
| Człeki kampienie czasemjest przymusem chociarz tego nie chcesz. Zostales sam a np. terro 6 to chyba nie polecisz na 6 terro. Musisz czasami przykampić i osłabić terro. Musisz czasami pokampic z m4 albo ak jesli nie masz wyboru
|
|
|
02·11·2002 - 15:00 - HUSSSAIN + STEYR - Edit
| jak tam chyba 40 wypowiedzi wyżej było CS to gra zespołowa!!! jak zostałeś sam na 6 terro to znaczy że na pół rundy się gdzieś zaszyłeś (KAMP). DLATEGO myśle że zostać samemu na wielu wrogów to wstyd i chańba!!! TWÓJ TEAM WALCZYŁ A TY...... *ANY NOWICJUSZU ZASZYŁEŚ SIE ZA MURKIEM I CZEKASZ!!!Naprawde myśle że kampują tylko najgorsi gracze!!! A SNIPER TO NAJLEPSZY ZE WSZYSTKICH. Jak ktoś sie nie zgadza to kij mu w oko!!!
|
|
|
31·10·2002 - 12:02 - ejdem - Edit
| Ja jestem typowym snajperem, w moim zestawie zawsze (no, w 90% przypadków ) znajduje się: snajperka, P228, HE, 2 Flashe i kamizelka (bez hełma ) A jaka snajperka ??? Oczywiście Scout !!! Czemu ??? Bo moim zdaniem na tym polega różnica między snajperem a kamperem. Kamper używa AWP - jeden strzał, jeden trup ale celu to on ma zero. A Scout - zabij lecącego gościa strzelając mu w łeb z odległości 800 metrów to pogadamy Dlatego - różnica między snajperem a kamperem nie leży w sposobie gry tylko w celności To tyle, idę spać
|
|
|
31·10·2002 - 23:01 - FayGO - Edit
| tak, to gra BARDZO REALISTYCZNA Gdybyscie byli na wojnie to raczej chyba nie polecielibyscie na chama na wroga :> wiekszosc z was pewnie napewno by sie bała i siedziala w miejsca i czekala na wroga.....no ale dla mnie kamper to ktos kto siedzi w jednym miejscu cała/lub nie cała runde z AK. A snajper to taka panienka z okienka, stoi w AWP i *B R O N I* jakiegos miejsca
|
|
|
01·11·2002 - 05:01 - m4a1 - Edit
| Normalnie dawno takiej walki o swoje racje nie widziałem. A ile przy tym błocka. Ale właśnie ono dodało uroku tym komentarzom (co sie usmiałem to moje). P.S. Więcej takich kontrowersyjnych poradników (i nie tylko poradników) dawajcie!!
|
|
|
03·11·2002 - 05:01 - =[ZaWIESZONy])= - Edit
| BEZ KITU ŻE ,,Nie powinieneś być w ruchu podczas oddawania strzału, ponieważ tak wystrzelony nabój w 99% nie trafi oddalonego przeciwnika.,, to jest G Ó W N O SAM ZABIŁEM DUSHO OSÓB BIEGAJAC Z AVP!! I ZGODZI SIE ZE MNĄ NIEJEDEN NIEWYLICZAJ JAKIE JEST PRAWDOPODOBIENSTWO ZABICIE KKOLESIA BO STATYSTYKI SA ZALEZNE OD GRACZA JAK NIUMIESZ STRZELAC Z AVP TO TO ZE ZAVBIJESZ KOGOŚ TO FAKT 99% I WIESZ STAN TAK ZEBYŚ BŁ Z 3 STRON ODKRYTY I STRZELAJ W PLECY NIE W GŁOWE!! DObrze wam sense napisał że niumiecie grac popieram kolesi z GR i pozdrawiam sense!!! nara
|
|
|
01·12·2003 - 02:01 - Misiek - Edit
| kazdy z chlopakow lub meszczyzn ma penisa.mlodzi chlopacy nie mają jeszcze owłosionego ale umieją sobie walic konia.dziekuje
|
|
|
01·12·2003 - 14:02 - SC| - Edit
| Shmita także zalicza si.ę do sniperek. Jej celność jednak jest 100x większ od tej Magnuma. Niezależnie czy strzelasz w powietrzu czy biegnac wiesz, że kula trafi idealnie w środek ekranu. p.s. Nazy broni mogą się różnić w zależności od skinów lub wersji. PoZdRo. WarCry
|
|
|
01·12·2003 - 19:01 - pr0leymer - Edit
| wbrew pozorom zabic snajpera w sytuacji sam na sam nie jest tak trudno ;o wystarczy ominac jego strzal (przezyc, ominac cokolwiek) i NIE bic w niego na pale przeczekac jego strzal i wtedy przymierzyc i strzelic bo on jest wtedy bezbronny, no chyba ze deagle by wyciagnal i HS
|
|
|
01·12·2003 - 20:02 - prospero - Edit
| ludzie snajpa=kampa=fragowanie przy dobrych umiejetnosciach urzywania awp. teraz w kazdym teamie podstawa jest dobry snajper.
|
|
|
01·12·2003 - 23:02 - T14 - Edit
| 8SEiHk http://www.FyLitCl7Pf7kjQdDUOLQOuaxTXbj5iNG.com
|
|
|
03·12·2003 - 01:01 - Anonimowy Wędrowiec - Edit
| A więc tak przyznam wam się - kampię. Choć to normalne - kamper z USP z tłumikiem kończy po kolei wszystkich mmm fajnie jest Ale jak ktoś nagle znienacka wyskoczy i zapakuje celną serię, to Kamper R.I.P. Ja raz się schowałem za szybem wentylacyjnym, a tu nagle wyskakuje mi CT i pakuje "znajomych" w łeb. Więc najlepiej poprostu jak wiesz/myślisz, że tam jest kamper to poprostu wyskocz na niego znienacka jak Rambo. Zanim wystrzeli kulę to zaraz będzie trupem. Można też zaczaić się z M4A1/USP z tłumikiem i strzelić mu tak, by nie wiedział Jeszcze lepiej, jak się tak przyczaisz, by cię nie słyszał (SHIFT) A snajper... Da się nazwać kamperem kolesia stojącego w oknie z scoutem w łapie :zaklopotany: Z kolei kamper nie używa snajperek. Kamper to spec od broni (najczęściej stłumionych), wtopienia się w cień i strzału wrażemu kolesiowi w plecy. Zresztą, nawet rusher przy 5-10, nawet 1 HP by dalej rushował? Nie, schował by się w szybie wentylacyjnym (przykład) i strzelał z karabinka szturmowego w fra... ekhem, graczy którzy podejdą zbyt blisko. A kto powie, że kamper to lamer, to sam może się ze spokojem nazwać lamerem. A pewno jednostki antyterrorystyczne również kampią. Kamper przydaje się przy strategicznych punktach np. Bombsite. Siedzi sobie na tyłku z MP5 i czyha na każdego, co spróbuje podłożyć bombę. I vice versa. No i jeszcze taka akcja, jak CT podbiegają do bomby, jeden rozbraja, to reszta co robi? Leniu*e? Nie, oni obejmą strategiczne punkty, albo przycupną w cieniu wejścia na bombsite, tudzież posiedzą za rogiem z M4A1 i wydziubają każdego, który odważy się podejść. W końcu jak ktoś nie ochroni "rozbrajacza", to może paść pod kulami AK-47. CS to jest gra taktyczna. Tu warto poświęcić życie, by wygrać. Lamerzy boją się wyjść, bo myślą, że jak sie wychylą to dopadnie ich ktoś albo trafi ich bomba. Przecież lepiej zginąć w obronie rozbrajacza, niż patrzeć, jak o punkt wyżej przesuwają się terroryści, a potem kończy się gra, a gracze "ciemnej strony mocy" oblewają zwycięstwo? I na odwrót. Huh, ale się rozpisałem, pozdrowienia.
|
|
|
03·12·2003 - 04:01 - Lamer super extra lag - Edit
| Tak, tak, te wszystkie wypowiedzi są super (oprócz tych s** co obrażajż innych graczy). Ale jak nasz kochany snajper siedzi w jednym miejscu przez 3 minuty ( tu mam na myśli asteka ze strony CT) to jest to takie chamstwo że .... Możecie dopowiedzić sami...
|
|
|
03·12·2003 - 04:02 - n00bstyle - Edit
| u snajpera wazna jest zarowno celnosc jak i cierpliwosc wiec jak taki ktos czeka na kogos (zakladajac ze enemy jest za jakas sciana a wyjscie jest tylko pod lufe ) to atut bo przeciez nie pobiegniesz z awm na niego :O pamietna sytuacja z cw - kolega na aztecu w ct (terro schowal sie za skrzynia na malym bsie a bomba byla przed skrzynia na widoku kolegi) czekal na niego 2 minuty i w koncu wyszedl i dead :F
|
|
|
03·12·2003 - 12:02 - R4D3K - Edit
| Ja to po prostu awp-shooter.Same heady wchodzą.Nie ma to tamto.
|
|
|
04·12·2003 - 03:02 - Qrczak - Edit
| Chyba się zgodze z napisanymi poradami... Zamierzam się trzymać tych zasad.(LoL) ;p ;p ;p
|
|
|
04·12·2003 - 05:01 - Snake - Edit
| To koleś ze szkłem powiększającym
|
|
|
04·12·2003 - 13:01 - Pablot - Edit
| Czy awp z celownikiem takim jak np. w M4A1 jest dopuszczalne? Bo na paru filmikach widzialem coś takiego.
|
|
|
05·12·2003 - 05:02 - Ja jestm fajny a inny to widadom - Edit
| Now you may not be able to accept prpeor scholarship, you may not know what prpeor historical writing is, I cannot control those factors. If you think you have a true appreciation for history you will be as critical of Irving's approach to his sources as you would anybody elses. This means that when Irving ignores evidence contrary to his views, only partially publishes or misquotes peoples' words or uses flawed logic, you should question his theories.VA:F [1.9.6_1107]please wait...VA:F [1.9.6_1107](from 0 votes)
|
|
|
05·12·2003 - 12:01 - eP - Edit
| ja uwarzam ze snajperzy to kolesie kturzy biegaja z awp
|
|
|
07·12·2003 - 00:01 - Wojtas_S - Edit
| Moim zdaniem dobry snajper to gosc który nieda sie zaskoczć (korzysta z radaru) celnosc to druga sprawa. Ale naprawde dobry snajper jakich widzialem niewielu bieze do ręki skauta i w tym momencie druzyna przeciwna ma przerąbane Dlatego uwazam ze awm jest dla początkujących a skaut dla najlepszych
|
|
|
07·12·2003 - 04:01 - help - Edit
| ..co do broni snajperskiej to mam mały problem bo cos mi sie skopało i w trakcie gry nie mam wogóle zooma tzn mam ..tyle ze bez celownika....help?(ps zelownik bez zooma jest widoczny) tyle ze jesli ktos ma mi dac odp typu naklej sobie czerwoną kropke na srodku monitora to z góry za takie cos thx...:/
|
|
|
31·10·2003 - 06:02 - spon - Edit
| ale wy cioty jestescie ja najlepiej na swiecie gram w cs'a
|
|
|
01·11·2003 - 19:01 - '-=C.Rberr=-' - Edit
| Nie wiem jak wam ale dla mnie qrewsqo zajebisa
|
|
|
02·12·2004 - 06:01 - 70MA52 - Edit
| kiedys nie mialem nigdy kasy na awp. a teraz mnie stac ( bo se zarobilem na wakacjach ), ale tylko z botami na expert condition zero. Ogolnie wymaga duzego skila awp a jeszcze wiekszego scout itd... to wszyscy wiedza. a jak ktos przycupnie na 30 sekund to juz jest kamper ? a jak ktos od poczatku rundy idze po cichu i sie na niego czeka to tez kamper czy juz chodziaz ?
|
|
|
02·12·2004 - 07:02 - jeszcze w 1.5 gram - Edit
| elo ludzie na początku mojej wypowiedzi chcałbym powiedzieć ze nie widzałem lebszego snipera odemnie (ale jestem skromny ) ale powaznie czsami są dobrzi ale znakomitych nie widzałem jeszcze kazdy lata z tym AWP/AWM na przodzie jak ciota jakaś np. na italii w terro jest to zamias zostać w domku to *a baran *y leci z AWP/AWM i *a ginie nie zdązając włączyć zooma jak *a !! a jak by został w domku to by *a rozpierdalał ich równo to tyle a jeszce przeczytajće w 10 zasad... śusiaka z tasakiem dobry zachar grałem z nim niedawno
|
|
|
02·12·2004 - 21:01 - eX^g0rillaZ - Edit
| To przeciez zalezy od mapy wiadomo ze na cs_ terro bedzie kampic a na de_ ct (przynajmniej powinno) pilnowac bsow. A tak ogolnie wiadomo ze snajper wspierany przez team to wazna jednostka w druzynie pozdro
|
|
|
04·12·2004 - 02:02 - Maverick - Edit
| heh ja osobiscie mysle ze nie, tez jestem snajperem i kamperstwo mocno sie rozni od bycia snajperem , snajper musi duzo myslec i wiedziec w jaki sposob i gdzie sie poruszyc , a tzw. Kamper siedzi przewaznie w jednym miejscu. Aha i snajper naprawde zadko kiedy moze sie pomylic, jak popelni blad sa dwa wyjscia :] 1.ucieknie i jakims cuden przezyje ale nie na dlugo (zalezy od umiejetnosci gracza) 2.zginie :]
|
|
|
04·12·2004 - 02:02 - Maverick - Edit
| w 100% snajper musi miec silna psychike i stalowe nerwy
|
|
|
08·12·2004 - 15:01 - |THC|Haribo PL - Edit
| Hey Wam!Nie mam zamiaru się wypowiadać na temat kampienia bo ci co kampuja mnie wqrwiają.Krycie sie ze snajperka to nie kampienie!Mam pytanie do Was - Cs-owiczów... ile +/- kosztuje oryginalny Half-Life??Prosze o odpowidz bo zamierzam chyba zakupić giere.. GG: 9372711 - pisać o każdej poże dnia i nocy m@il : [email protected]. PLISSS!!!!!
|
|
|
09·12·2004 - 09:02 - paFell - Edit
| tyle razy ktoś tutaj mówił, że snajper to nie kamper. nie ma, że "nie każdy snajper to kamper", jeżeli ktoś jest kamperem, to nie jest snajperem, i odwrotnie. co do korzystania ze snajperek... jeżeli "niby" tylko n00by i cioty z nich korzystają, to PO JAKIEGO WAŁA JE WPROWADZILI?? najlepsi gracze w cs, praktykują używanie ich, a tutaj takie farmazony piszecie... bo ci którzy stworzyli cs'a, napewno nie są ciotami, ani noobami, i napewno nie tworzyli ich dla ciot i noobów... co z tego wynika? że ci którzy mówią tak, sami są ciotami i noobami :/ ...
pozdro
|
|
|
01·11·2004 - 05:01 - Bloody Chris - Edit
| Camping (z ang.) - oznacza dłuższe przebywanie w określonym miejscu. A więc... także snajper. No co? Snajper to także kamper... Tylko nie rozumiem czemu uważacie, że nazwanie kogoś kamperem jest od razu obraźliwe... Ja osobiście nie lubie kamperstwa... ale tylko wtedy kiedy biegne sobie korytarzykiem, a tu nagle koleś przyczajony za jakas skrzyneczką czy inną pierdołą strzela mi w plecy... To można nazwać chamskim. Zdecydowanie wolę dostać od snajpera kulkę prosto między oczy, widząc gdzie on stoi i przyznać się "tak, nie udało mi się, jesteś lepszy" niż oberwać serią w plecy i nie mieć szansy na żadne działanie... Niektórzy mówią "Kamperstwo to także pewien rodzaj taktyki" ) Jeśli jesteś dobry to raczej nie powinieneś mieć kłopotów z kamperem. Jeśli nie... to ćwicz. Niektórzy się pytali "Skoro snajperki są lamerskie, to po co twórcy umieszczali je w grze?" Khemm... Dla realizmu? Chyba na każdym szkoleniu do oddziałów antyterrorystycznych obowiązkowe jest szkolenie z obsługi snajperki.
|
|
|
01·11·2004 - 23:01 - Soldier Karol - Edit
| Snajper to dobiero ... Drań.Dobry snajper załatwi każdego!Niech kamizelki kuloodporne będą z wami!
|
|
|
02·11·2004 - 01:01 - mati - Edit
| Hej jk byscie mogli to powiedzcie mi ok? zostawiam swoj numer gg 3006228 jak cos to zagadac
|
|
|
03·11·2004 - 03:02 - klakier - Edit
| Ma ktos poradnik do Kangurka Kao 3
|
|
|
03·11·2004 - 06:00 - RACUCH - Edit
| Broń AWP lub AWM tylko posiadaja SNIPERZY a nie jakies lole AWP to spoko broń bo zabije sie jakoegos lola za jednym strzalem. AWP i SIPER pasuja do siebia. HAHA !
|
|
|
01·12·2005 - 01:02 - CzeMu?Ja? - Edit
| *a TeraZ na co drugim servie graja cziterzy wiem bo tez kiedys gralem z (cdhackiem) ale uznalem ze to nie ma sensu . Zaczolem grac norMal Zrobilem sobie cfg , Logo i celownik i WYPAS L0lE !!! ! !!! ! !!! ! !!!
|
|
|
01·12·2005 - 20:01 - eheh - Edit
| cs to bardzo fajna gra le stara :ddDLDLDLDLL
|
|
|
01·12·2005 - 20:01 - frajer - Edit
| tylko cioty graja ze snajperami eheheheh;d;d;d;d;d;d
|
|
|
02·12·2005 - 04:01 - ~4g3nT - Edit
| Bez tych rad gram lepiej to rady dla początkujących i są do dupy :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D
|
|
|
02·12·2005 - 03:01 - DAMIANOS - Edit
| Counter Strike jest najgorszym FPP jaki istnieje on nawet niezasługuje na tytuł gry PC! Szajz na skoale światową!
|
|
|
02·12·2005 - 21:02 - divisione - CenC11L - Edit
| Oglądajcie dużo filmików ja ogądam dużo filmików cs z naprzykład Pentagram - ird nowy gracz a dobże gra z awp i sie nauczyłem pare sztuczek naprzykład przeciągać celownik
|
|
|
03·12·2005 - 14:01 - Tarnum - Edit
| Ludzie co wy mówicie. Jest mała mapa nie np; asslaut no to chyba jasne że sie snajper przyda chodzby poto żeby osłaniać gościa co zakładników idzie uratowac nie
|
|
|
03·12·2005 - 23:01 - killer - Edit
| kto chce heda lamusy
|
|
|
03·12·2005 - 23:01 - specnas - Edit
| lece do tero
|
|
|
04·12·2005 - 15:01 - Sniper - Edit
| W CS-sie zawsze jestem sniperem, choc lubię sobie trochę postrzelać maszynówką. Jest jeszcze jedna zasada. Jeżeli kupujesz pistolet, to musi być to ( zapomniałem jak się pisze) destoc eagli (distok ildżi) czy jakoś tak. Ten srebrny, siedmiosztrałowy. Czemu? Bo ma największą parę, a dobra porada jest taka, że jeżeli czujesz, że przeciwnik cię jeszcze nie widzi, staraj się celować w głowę. Z RESZTĄ ZAWSZE RÓB HEADSHOTY!!!
Z poważaniem sniperowskim: Rambo(sniper)
|
|
|
07·12·2005 - 04:01 - Gosc - Edit
| Czy wiekszosc ludzi grajacych w CS'a w ogole wie kto to jest snajper? ale tak w realnym swiecie? kampic to mozna w quake, ale nie w CS czy COD :|
|
|
|
07·12·2005 - 11:01 - matrix - Edit
| ja lepiej strzele z ak 47 niz wy z awp tylko nie zabije za jednym strzalem
|
|
|
09·12·2005 - 07:01 - gizmo - Edit
| czy mug by mi ktoś powiedzieć jak zinastalowac stima
|
|
|
09·12·2005 - 18:01 - silny - Edit
| powiem krótko: popi-erdoliło was !!!
|
|
|
10·12·2005 - 02:01 - Pecet - Edit
| .....ponieważ i tak to nie wyjdzie na dobre.
|
|
|
01·12·2006 - 02:02 - Maciora - Edit
| snajperzy to *e ktore strzelaja w bezbronnych przeciwnikow z karabinami malego zasiegu i bez celownikow optycznych !!!
|
|
|
01·12·2006 - 02:02 - Maciora - Edit
| snajperzy to *e ktore strzelaja w bezbronnych przeciwnikow z karabinami malego zasiegu i bez celownikow optycznych !!!
|
|
|
02·12·2006 - 07:01 - glowa3 - Edit
| Sniper to koles ktory sie ukrywa, i strzela z daleka, oslania innych. Moj kompel nie jest sniperem, nie umi grac, wyglada jak rambo i jest kamperem. I WCALE NIE PILNUJE ZAKLADNIKOW ANI ZADNEJ BRONI tylko chowa sie w jakims kacie, gdzie jest ciemno jak w dupie, i jak ktos przechodzi to mu stylu w plecy strzela!! a 1na1 nigdy sobie nie radzi. KAMPERZY FRAJERZY!! ja jestem sniperem, ale nie camperem. Staje na przeciwko goscia, ktory jest 500m przede mna i ma wybor - biegnie do mnie i proboje zabic z kalacha, albo ucieka. Nie kampie. Jak goscie zabije to przemieszczam sie, nikt mnie nie znajdzie. kamperzy to frajerzy, niech żyja prawdziwi gracze CS gg5134698
|
|
|
03·12·2006 - 20:02 - [c4p] - Edit
| chyba M4
|
|
|
01·11·2006 - 01:01 - Kobra - Edit
| Bardzo dobre rady na snajpera koleś zna sie na żeczy
|
|
|
01·11·2006 - 12:00 - bmxde - Edit
| ja wole nie kampowioać
|
|
|