f·p·p · p·r·o·d·u·c·t·i·o·n·s   GRY | SERWERY GIER | BANNERY
 



 
 


cs.fpp.pl
Podłącz nasz
baner
 





  f·p·p · c·s | Kolumny | [FPP]Takjakby | CGL 3: jak to wyglądało

[FPP]Takjakby

CGL 3: jak to wyglądało

31 sierpnia o godzinie 10:00 rozpoczęły się finały III Edycji Cyberland Geame League. Osobiście pojawiłem się tam dopiero około godziny 11:00.

          Na miejscu były już wszystkie klany biorące udział w finale. Przygotowywały się 4 pierwsze drużyny. Zawodnicy podpinali swój sprzęt, instalowali sterowniki, ładowali cfg. Między zaplanowaymi meczami był spory odstęp czasowy, dzięki czemu nie było mowy o opóźnieniu w kolejnych meczach.

          Niestety ten turniej był pod jednym względem podobny do innych - nie uniknięto błędów w organizacji. Dla samych graczy największym problemem był komp - serwer. Co jakiś czas, ktoś do niego podchodził i "stukał" w klawiaturę, co powodowało m.in lagi. Natomiast dla ludzi, którzy nie mogli znaleźć się w CyberLandzie, największy kłopot sprawił brak HLTV.

          Kibice, którzy przybyli na miejsce rozgrywek, podczas meczów nie mogli siedzieć w środku cafe. Przygotowany był dla nich specjalny projektor (rzutnik), który znajdował się w pomieszczeniu obok. Do samej cafe, podczas meczów mieli wstęp tylko organizatorzy, redaktorzy i pracownicy CyberLand.

          Emocje sięgnęły zenitu, gdy zbliżył się finał, do którego, jak większość przewidywała, dostały się 2 czołowe klany: CGL.red oraz SPECNAZ. Coraz więcej osób zasiadało przed projektorem oraz narastała ilość komentarzy dotyczących aktualnych akcji. Wcześniej jednak, CyberLand odwiedzili reporterzy TVN'u, którzy przeprowadzili wywiad z jednym z organizatorów, a zarazem kapitanem polskiej reprezentacji w CS'a - Che Guevarą.

          Ważniejsze mecze były relacjonowane "na żywo" w dwóch internetowych serwisach o Counter-Strike'u: www.cgl.fpp.pl, www.counter-strike.pl. (thanks for 2*loop & NiKita).

          Po dwóch zaciętych meczach finałowych, nastąpiło rozdanie nagród oraz przeprowadzono wywiady ze zwycięzcami - CGL.red, którzy za 1 miejsce dostali:
  • 5x Internet Navigator
  • 5x MouseMan Dual Optical
  • 5x ClickSmart 310 (LOGITECH)
  • 5x gra komputerowa (Świat Gier Komputerowych).
  • Natomiast panowie ze SPECNAZ'u zostali nagrodzeni:
  • 5x Deluxe Access Keyboard
  • 5x Pilot Wheel Mouse
  • 5x QuickCam Express (LOGITECH)
  • 5x gra komputerowa (Świat Gier Komputerowych)
  • 3 i 4 miejsce zajęły klany [BRO]CGL.blue oraz cN. Oni dostali już mniej znaczące nagrody.

              Na tym zakończyły się tegoroczne finały. Ogólnie atmosfera była przyjemna. Odbyło się bez większych ekscesów. Ludzie porozjeżdżali się do domów, organizatorzy doprowadzali CyberLand do "porządku". Z tego co wiem, sprawy organizacyjne trwały do późnych godzin nocnych.

    Poniżej przedstawiam wyniki z poszczególnych meczów:

    #1
    CGL.red 45:3 BOR

    mapa: de_cbble
    CGL.red (T) 11 - 1 (CT) BOR
    CGL.red (CT) 11 - 1 (T) BOR
    mapa: de_train
    CGL.red (T) 12 - 0 (CT) BOR
    CGL.red (CT) 11 - 1 (T) BOR


    #2
    CGL.blue 39:9 mobb

    mapa: de_cbble
    CGL.blue (CT) 11 - 1 (T) mobb
    CGL.blue (T) 6 - 6 (CT) mobb
    mapa: de_train
    CGL.blue (CT) 10 - 2 (T) mobb
    CGL.blue (T) 12 - 0 (CT) mobb


    #3
    SPECNAZ 25:16 cN

    mapa: de_dust2
    cN (CT) 8 - 4 (T) SPECNAZ
    cN (T) 6 - 6 (CT) SPECNAZ
    mapa: de_nuke
    cN (T) 2 - 10 (CT) SPECNAZ
    cN (CT) 0 - 5 (T) SPECNAZ


    #4
    Fx 37:11 071

    mapa: de_train
    071 (CT) 1 - 11 (T) Fx
    071 (T) 3 - 9 (CT) Fx
    mapa: de_train
    071 (CT) 1 - 11 (T) Fx
    071 (T) 3 - 9 (CT) Fx


    #5
    071 25:23 BOR

    mapa: de_cbble
    071 (T) 7:5 (CT) BOR
    071 (CT) 9:3 (T) BOR
    mapa: de nuke
    071 (CT) 4:8 (T) BOR
    071 (T) 5:7 (CT) BOR


    #6
    cN 29:19 mobb

    mapa: de_dust2
    cN (CT) 5:7 (T) mobb
    cN (T) 12:0 (CT) mobb
    mapa: de_cbble cN (T) 2:10 (CT) mobb
    cN (CT) 10:2 (T) mobb


    #7
    CGL.blue 11:37 SPECNAZ

    mapa: de_dust2
    CGL.blue (CT) 5:7 (T) SPECNAZ
    CGL.blue (T) 2:10 (CT) SPECNAZ
    mapa: de_aztec
    CGL.blue (T) 0:12 (CT) SPECNAZ
    CGL.blue (CT) 4:8 (T) SPECNAZ


    #8
    CGL.red 37:11 Fx

    mapa: de_nuke
    CGL.red (T) 7:5 (CT) Fx
    CGL.red (CT) 12:0 (T) Fx
    mapa: de_aztec
    CGL.red (CT) 9:3 (T) Fx
    CGL.red (T) 9:3 (CT) Fx


    #9
    cN 25:17 Fx

    mapa: de_nuke
    cN (T) 6:6 (CT) Fx
    cN (CT) 11:1 (T) Fx
    mapa: de_dust2
    cN (CT) 5:7 (T) Fx
    cN (CT) 3:3 (T) Fx


    #10
    071 33:15 CGL.blue

    mapa: de_dust2
    071 (CT) 0:12 (T) CGL.blue
    071 (T) 7:5 (CT) CGL.blue
    mapa: de_cbble
    071 (CT) 5 - 7 (T) CGL.blue
    071 (T) 3 - 9 (CT) CGL.blue


    #11
    CGL.red 21:25 SPECNAZ

    mapa: de_train
    CGL.red (CT) 9:3 (T) SPECNAZ
    CGL.red (T) 2:10 (CT) SPECNAZ
    mapa: de_dust2
    CGL.red (T) 3:9 (CT) SPECNAZ
    CGL.red (CT) 7:3 (T) SPECNAZ


    #12
    cN 6:25 CGL.blue

    mapa: de_nuke
    cN (T) 4:8 (CT) CGL.blue
    cN (T) 1:11 (CT) CGL.blue
    mapa: de_dust2
    cN (CT) 1:6 (T) CGL.blue


    #13
    CGL.blue 6:25 CGL.red

    mapa: de_dust2
    CGL.blue (CT) 2:10 (T) CGL.red
    CGL.blue (T) 2:10 (CT) CGL.red
    mapa: de_nuke
    CGL.blue (CT) 2:5 (CT) CGL.red


    #14
    SPECNAZ 4:25 CGL.red

    mapa: de_aztec
    SPECNAZ (CT) 3:9 (T) CGL.red
    SPECNAZ (T) 1:11 (CT) CGL.red
    mapa: de_nuke
    SPECNAZ (T) 0:5 (CT) CGL.red


    #15
    SPECNAZ 23:25 CGL.red

    mapa: de_cbble
    SPECNAZ (CT) 4:8 (T) CGL.red
    SPECNAZ (T) 7:5 (CT) CGL.red
    mapa: de_train
    SPECNAZ (CT) 5:7 (T) CGL.red
    SPECNAZ (T) 7:5 (CT) CGL.red









     + DODAJ NOWY TEMAT 




    --------------------------------------
    Autor: [FPP]takjakby
    Aktualizacja: 08·12·2002 - 09:01



     : DRUKUJ 

         




       


    f·p·p · p·r·o·d·u·c·t·i·o·n·s © 2000-2005 f·p·p productions. Skontaktuj się z nami w celu uzyskania dodatkowych informacji.
    Przeczytaj reklama z nami, aby dowiedzieć się jak ukierunkować swoje produkty i usługi do graczy.


    Dzisiaj jest Środa · 1 Maja · 2024
    Strona wygenerowana w 0.123522 sek.