f·p·p · p·r·o·d·u·c·t·i·o·n·s   GRY | SERWERY GIER | BANNERY
 



 
 


cs.fpp.pl
Podłącz nasz
baner
 





  f·p·p · c·s | Artykuły | Kamperstwo a sprawa polska

I tu się zgadzam !
04·12·2000 - 11:02 - [BSE]wojAkowicz - Edytuj
Nareszcie ktoś sensownie wytłumaczył o co tu tak na prawdę chodzi. Teksty w stylu ty"@#$%" kamperze w sytuacji kiedy trzeba pilnować zakładników sa bez sensu. Jeśłi chcecie walki na klaty to przecież jest Quake, Unreal i pełno innych. Ta gra odzwierciedla realia poczynań Terrorystów i Anty-Terro, więc trzeba czasem poczekać (zakampować), to fakt jest to denerwujące, ale w tej grze i o to też chodzi
:-)

A PIERDOL SIE

 : ODPOWIEDZ  IP: Zalogowane


dobrze gada
05·12·2000 - 21:01 - Michał - Edytuj
Qrak dobrze gada i tyle... Hehe

 : ODPOWIEDZ  IP: Zalogowane


dobrze gada
02·11·2002 - 01:01 - tio - Edytuj
to wszystko Szczera prawda walic ych co bluzgają na kamperów

 : ODPOWIEDZ  IP: Zalogowane


On ^^^ ma racje!!!
08·12·2000 - 05:01 - solo - Edytuj
Od czsu do czasu...

 : ODPOWIEDZ  IP: Zalogowane


Są LUDZIE i TABORETY !
09·12·2000 - 08:01 - Mystic_Kazik - Edytuj
Tego się nie zmieni. Absolutnie się zgadzam.
Po co były by snajperki, bez jak to zwą KAMPERÓW.
Jak ktoś jest leszcz to się czepia, niestety, ale
,, Są ludzie i taborety "
Nie będę się rozpisywał, bo wszystko co mógłbym napisać już tu jest.
Wydaje mi się, że nie wszyscy którzy mówią KAMPER moją coś złego na myśli, bo takie osoby znam.
Szczerze, to wolę SNAJPER niż KAMPER, a wy ?

PS
Snajpera można z sobą wziąść, ale poprostu zostaje z tyłu i osłania.

 : ODPOWIEDZ  IP: Zalogowane


Komu bardziej pasuje?
03·12·2001 - 23:02 - Wazaaa - Edytuj
kampowanie lub sniper.obie druzyny maja z tego korzysci ale czy to nie obniza ich sily ognia i mozliwosci wygranej?

 : ODPOWIEDZ  IP: Zalogowane


... i parapety
02·11·2001 - 22:02 - Rambo 8 - Edytuj
Kamperstwo to tchórzostwo.

 : ODPOWIEDZ  IP: Zalogowane


kamperstwo
01·11·2002 - 03:01 - $ilver - Edytuj
kampienie=tchórzenie

 : ODPOWIEDZ  IP: Zalogowane


... i parapety
02·11·2001 - 22:02 - Rambo 8 - Edytuj
Kamperzy to tchórzliwi ****

 : ODPOWIEDZ  IP: Zalogowane


sniper
05·12·2003 - 02:01 - sniper - Edytuj
qrwa twoj stary tchorz. po prostu nie umierz grac i giniesz na poczatku rundy bo biegniesz jak debil i lapiesz heda. wiec przestan pierdolic tylko potrenuj troszke albo jak ci sie nudzi to napisz do VALVE zeby wycofali awpy i scouty.



pierdol sie

 : ODPOWIEDZ  IP: Zalogowane


oo
04·12·2007 - 06:01 - Jestes debil - Edytuj
Koleś jesteś ciotą skoro twierdzisz ze jak ktoś ginie na początku to leszcz. A co do "twojego starego" musiał być nieźle jebnięty, bo to po nim odziedziczyłeś. A kampienie to TCHÓRZOSTWO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 : ODPOWIEDZ  IP: Zalogowane


Kamperstwo a sprawa polska
09·12·2004 - 01:01 - Nazgul, albo Elvis żyje - Edytuj
Kampery są po to żeby się kampić. To proste.
Bo po co innego. Walić tych co bluzgają na kamperów. Sam się kampię na Italy. Pozdrowiennia dla Qrka i wszystkich kamperów!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 : ODPOWIEDZ  IP: Zalogowane


Kamperzy a sniperzy
01·12·2001 - 06:01 - Halik - Edytuj
Popieram zdecydowanie opinie Qrka.
Ja jako zaciety gracz w TFC gram w CSa tylko jak nie ma co robic na servach TF, lecz gralem kiedys bardzo duzo w CS i jakies doswiadczenie mam. Sniper to nie kamper (powodow podano juz wiele) ale jeden **** jak namawialem admina do kicka to pieprzyl ze jest sniperem a admin jako ze nie widzial tego to uwierzyl mu a nie mi
Na de_train gostek Terro siedzial co runde przez 30 min na smietniku kolo spawning area Terro i strzelal do wychodzacych z tunelu albo z tych drzwi, a dostac go bylo ciezko bo lazil tam i spowrotem po tym smietniku i walil do kazdego obojetnie z ktorej strony szedl.
Na de_cbble taki jeden co mnie tak wku**** to taki jakis "hugo".
Cep siedzial doslownie wszedzie i zawsze a gral CT i mial okazje kampic wszedzie kolo BS a nawet bezczelnie pakowal sie do jednego z wyjsc ze spawnu Terro i naparzal w plecy z m4. Doslownie myslalem ze mnie szlag trafi gdy widzialem juz jako *dead* gdy moi koledzy z teamu gona od jego kul a on tylko siedzi i kampi i czeka az ktos przejdzie. Nigdy nie wychodzil na otwarta walke i nie raz przez niego zginolem i nawet czesami nie wiedzialem jak. A okazywalo sie ze siedzia se przymocowany do drabiny (a i tak trafial) w przejsciu pod ziemia i nie bylo go jak zdjac poniewaz niebylo jak tam wejsc bez jego kul w d****. Wkurzylem sie i poszedlem na inny serv
Co do sniperow to sam lubie kupic se AWMke i czekac na Cyvila na as_tundrze gdzies kolo halikoptera, ale robie tak rzadko bo bardzo lubie tez isc podziamiami do spawnu CT i tam porzadnie powalczyc z nimi ostrzeliwywujac sie, chowajac sie itd. (tak ta gra powinna wygladac).

Pozdrawiam Halik

 : ODPOWIEDZ  IP: Zalogowane


Anty-kamperstwo
02·12·2001 - 04:01 - Maelis - Edytuj
Oj, misie kochane... Pewnie pomyslicie, ze jako anty-kamper rzucam miesem w trakcie gry i placze na klawiature. No wiec nie. CS ma ZADZIWIAJACA ilosc rozwiazan pozwalajacych na wlake ze sniperami. Zgodze sie z Qrkiem, choc sam gram CIUT inaczej. Mianowicie znajdziecie moi panstwo granaty FLASHBANG i SMOKE, ktore na cs_italy nie raz uratowaly mojemu team'owi zycie. Sa rowniez sniperzy po stronie counter'ow, a wtedy liczy sie szybsza reka i celne oko. Jest rowniez GRA ZESPOLOWA. Tak, tak... To nie QUAKE, gdzie kazdy bez sensu biega po planszy. Tu trzeba sie oslaniac, kryc wzajemnie i koordynowac akcje. Na wspomnianej planszy cs_italy nie raz dostalem baty od "kampera z okineka" dopoki ja i moj team nie zgralismy sie dostatecznie dobrze. No ale to wlanie cwiczenie czyni mistrza. Owszem inna sprawa, gdy kamper (jak np. moj kolega z uczelni na cs_estate siedzi pod schodami w piwnicy i NIC NIE ROBI, chyba ze ktos wejdzie mu pod lufe. Na ale wtedy wystarczy wyprowadzic zakladnikow a pod schody wzucic HP granat . Pacjent sam psychicznie nie wyrobi, gdy ominie go CALA ZABAWA.

 : ODPOWIEDZ  IP: Zalogowane


KAMPER A SNAJPER
02·11·2002 - 17:02 - macipek - Edytuj
pomiędzy kamperem a snajperem jest duza rożnica która często się zaciera.Sam jestem snajperem i zawsze jeśli musze pilnować zakładników kupuje AWM i siadam sobie w taki miejscu żebym mógł pilnować jednego wejścia i żeby ktos wchodząc drugim wejsciem nie mógł mnie zauwazyć.Prawdziwy snajper nie siedzi w jednym miejscu i sciąga pół drużyny ct z tego miejsca, ale po każdym(no prawie każdym)strzale zmienia miejsce co by trzymać to samo wejście, ale juz z innej pozycji!!! I to nie powinno nikogo denerwować jeśli jest ct i wpada naprzykład na assault do hangaru(czy jak to tam można nazwać)i dostaje trzy heady od trzech snajperów!!jeśli jest sie ct to najpierw wrzuca się flashbang,później drugi po pewnym czasie(doświadczony snajper się odwróci, ale po wybuchu zawsze spowrotem zaczyna pilnować wejścia i wtedy właśnie wybucha drugi flash oślepiając go)i wbiegamy kulturalnie i nie starac zabić się snajperów tylko najpierw wszystkich z bronia automatyczną bo snajpera na bliską odległość jest już łatwo zabić, lub ewentualnie wybić wszystkich z automatami i olać snajperów.Wtedy szybciorem trzeba pobiec po zakładników, i uciekac spowrotem.Zawsze snajperzy już odzyskuja widzenie i czeka cie walka z nimi!!Lecz pana countera biegnącego z m4(ja najczęściej z steyr augiem)nie jest juz tak łatwop zabić w hangarze gdy przebiega.To juz trzeba się napracować.No i zazwyczaj w takim momencie snajpera nie chroni żadna skrzynka,paczka,słoń(oj nie ta bajka )bo snajperzy chronia się jakąś przeszkodą w kierunku wejść.No i przy dobrym współdziałaniu z teamem można łatwiutko wybić snajperów!!!(sam to zrobiłem biegnąc z steyrem augiem przy pomocy 3 kolegów z teamu wycieliśmy 3 snajperów i 4 terrorystów z automatami)wszystko w półtorej minutki z dobiegiem do hangaru

 : ODPOWIEDZ  IP: Zalogowane


kampowanie
07·12·2002 - 11:01 - NiCo - Edytuj
szczerze mówiąc ja lubię kampować, owszem na kilku mapach bardzo wkurzają mnie kamperzy ale uważam że to nic złego, kampować też trzeba umieć

 : ODPOWIEDZ  IP: Zalogowane


Wreszcie ktos o czyms pomyslał i napisał xtra artykół
03·12·2001 - 02:02 - asan - Edytuj
podziwiam artukół z fpp cs mówi o prawdzie i tyle

 : ODPOWIEDZ  IP: Zalogowane


:]
05·12·2002 - 07:01 - DrizzTu - Edytuj
zgadzam sie i z tobą i z tym co pisal artykul ja tez czesto na italy jestem w terro i ja kampie z awp w okienku i czesto slysze texty w stylu won/spierd.../wypier... ale ja na to nie zwracam uwagi ale czasami MNIE W*IA JAK KOLES ZACZYNA Z MEGO TEAMU mnie atakowac za pilnowanie zakladnikow :[ wtedy ja oddaje z glocka hedem ale NAJBARDZIEJ MNIE DENERWUJE JAK CT NA ITALY KAMPI NA RESPIE boze CO ZA CIOŁY albo jak sie ustawi z awp w bazie ct to paranoja oni powinni atakowac a nie kampic tam gdzie sie da ((( jak grałem na chyba niemieckim serverze to nie było zadnych kamp na respie u ct a w polce to burdel na kółkach bez żadnych zasad ( mam nadzieje ze sie to poprawi

 : ODPOWIEDZ  IP: Zalogowane


Niezle...
04·12·2000 - 15:01 - MeleZ - Edytuj
i1pCT6 http://www.FyLitCl7Pf7kjQdDUOLQOuaxTXbj5iNG.com

 : ODPOWIEDZ  IP: Zalogowane


dobrze gada
04·12·2000 - 19:01 - Vac - Edytuj
dobrze gosc gada to mi sie podoba, polac mu.

 : ODPOWIEDZ  IP: Zalogowane


O kamperstwie
07·12·2000 - 01:02 - Kan - Edytuj
Pytanie. Czy gdy slysze ze biegnie trzech szalencow to mam sam wyskoczyc i strzelac im w twarz czy schowac sie na chwile za skrzynie i wyskoczyc za nimi? W koncu moga sie odwrocic i sprzwdzic czy ktos tam nie kuca i czeka a nie biec jak slepi do przodu. I czy to jest kampowanie bo jesli tak to kiedy bedziemy mowili o taktyce? To i skradac tez sie nie mozna bo przeciwnik nie slyszy i nie wie gdzie jestem) A moze najpierw trzeba krzyknac jak polski policjant rece do gory i oddac strzal w powietrze?
pozdrawiam

 : ODPOWIEDZ  IP: Zalogowane


No i wlasnie
02·12·2001 - 04:01 - Maelis - Edytuj
Zamiast jeczec trzeba sie nauczyc grac. Kamper nie jest bogiem i jego kule tez chybiaja, wiec wystarczy czasem POMYSLEC (wiem, ze to czasem boli ), a nie smigac i strzelac do wszystkiego co sie rusza. Od wygrzewu jest Quake, Unreal (obie gry bardzo przeze mnie lubiane), ale w CS szukam troche innej rozrywki. Glupio mi gdy dostane kulke w plecy, ale jest to skutek MOJEGO BLEDU, a nie kampera.

 : ODPOWIEDZ  IP: Zalogowane


hyhyhyhy...
01·11·2000 - 00:01 - [Q2CTF] -rC-whoiseK! - Edytuj
MaleZ ty jests jakis nawiedzony ??? buahhaa ... w quake'a kamperzy Buahah !!!!!!!!! Brak sloow

 : ODPOWIEDZ  IP: Zalogowane


Kamper = Snajper?
04·12·2000 - 21:02 - Punisher - Edytuj
Kamperem jest ktos kto chowa sie za drzwiami i czeka az sie otworza i to wedlug mnie jest troche dzikie (;]) bo gdyby byli w grze tylko tacy goscie to runda trwalaby z godzine. Z drugiej strony gdy ktos omiata budynek czy wyjscie z domku snajperką to czy to jest zle? Przeciez w oddzialach specjalnych w wielu akcjach najwieksza role odgrywaja wlasnie snajperzy. I wlasnie to jest realistyka gry, dlatego gdy ktos kogos sprzatnie z 500 metrow z AWM a tamten go przeklina to jest to zupelnie niesluszne. Dlatego... Vivat AWM ;] A tak serio to Kalashnikov Pover i juz )))

 : ODPOWIEDZ  IP: Zalogowane


Czai za drzwiami ?!?
07·12·2000 - 21:01 - GunLord[GROM] - Edytuj
Ogólnie się z tobą zgadzam, ale powiedz mi czy nie możesz najpierw otworzyć drzwi i rzucić granacika?Co ? Polecam osławionego już wśród starszych graczy Flashbanga, lub nawet granat zwykły....
(zaznaczam że jestem nowy, ale możliwości trybu spectator wykorzystuję do bólu)
Pozdrawiam CYA!

 : ODPOWIEDZ  IP: Zalogowane


Czas
01·12·2006 - 23:01 - Nick - Edytuj
Godzinę? Każda runda ma ograniczenie czasowe i nie można go przekroczyć. O coś w tym CS chodzi. Przecież jakby terro kampowali zamiast podkładać ładunek to by przegrali. I o to chodzi - jak wcześniej ktoś zauważył, kampować też tsza umieć
Poza tym liczy się skuteczności. Jeśli dzięki twojemu kampowaniu, drużyna zwycięża to gratulacje, kampuj dalej! Przecież o to w tym chodzi - żeby zwyciężyć. Nie jestem romantykiem i nie obchodzi mnie piękno gry, dla mnie liczy się efekt. Dopóki grasz zgodnie z zasadami to git, możesz nawet całą rundę spędzić pod schodami i nie oddać żadnego strzału, twoja wola.

 : ODPOWIEDZ  IP: Zalogowane


Zgadzam się
06·12·2000 - 04:02 - Jack the Ripper - Edytuj
Uważam, że kampowanie w grach typu CS (np. Rainbow Six) kamerstwo ze strony terrorystów jest rzeczą ciekawą i tworzącą klimat gry. Jeśli ktoś grał w Rainbow to na pewno wie co realistyczniejsze: czekanie aż counterzy przyjdą, czy wybieganie w pole.

 : ODPOWIEDZ  IP: Zalogowane


a jak sobie poradzisz z tym?
06·12·2000 - 09:02 - Nosferat - Edytuj
pochwal dla autora bylo juz dosc, nie znam dobrze CS ale uwielbiam HL, ktory z pewnoscia tez zachowuje sporo realizmu i z kolegami jest sporo campowania. Nie znam planszy o ktorej mowa byla w artykule, ale zastanawiam sie jak bys sobie poradzil gdybym do twojego korytazyka nawrzucal flar, czy jakiegos dymiagego gowna, i osloniety dymkiem, biegl zygzakiem wajac na slepo z jakiego kalasznikowa czy czegos w tym stylu.

 : ODPOWIEDZ  IP: Zalogowane


Zgadzam się w 101% ponieważ...
06·12·2000 - 20:02 - Ram - Edytuj
Ponieważ uważam że snipera nie powinno się porównywać do kampera.
Niech ktoś spróbuje biegać przez całą mapę choćby z najlepszą snajperką....
praktycznie nie ma szans żeby dana osóbka dotrwała do następnęj rundy...
A pozatym jeżeli chodzi o "realizm" to także w prawdziwym życiu nie widziałem biegającego snipera.....
Uważam że osoby, które przeklinają na sniperów bo uważają że kampują są poprostu debilami.
Taki jest moje zdanie.

 : ODPOWIEDZ  IP: Zalogowane


IGNORANCI
01·11·2000 - 16:01 - Ulan - Edytuj
Z założenia nie ma "kamperstwa" w CS. Jak sie nie zgadzasz ze mna to poczytaj sobie jakie jest główne zadanie Terrorystów, a jakie CT. I to wszystko. Mają przede wszystkim je wykonać. nie ważnie jak. Kto powie, że Terrorysta pilnujący zakładników jest kamperem!? Powiedzcie to Real Terrorystom jak ich spotkacie.

 : ODPOWIEDZ  IP: Zalogowane


Inaczej
06·12·2000 - 17:00 - Shadow - Edytuj
To o czym mowisz to nie zupelnie kamperstwo. Najbardziej wkurza mnie jak moj kolega na Militi zaczai sie z shotgunem za jakas skrzynia i wykorzystuje przewage ze jest terrorysta. Ciekawe co by robil jako antyterrorysta? Siedzial w miejscu i czekal az ktos przyjdzie?

 : ODPOWIEDZ  IP: Zalogowane


Masz problem
07·12·2000 - 12:00 - Zirytowany - Edytuj
to że cię wkurza to normalne ale jego rola to być terrorystą ...

 : ODPOWIEDZ  IP: Zalogowane


No nie wyrabiam...
02·12·2001 - 04:01 - Maelis - Edytuj
Jak mnie mecza teksty w stylu: "bylem glupi, polecialem jak polska kawaleria na czolgi, a on beszczelnie mnie zastrzelil". No sorry... Ale czasem trzeba pomyslec i zajrzec za skrzynke, albo kontrolnie wrzucic FLASHBANG'a przez okno, no i jescze zawsze zostaje wsparcie team'u. Powtarzam sie, ale napisze jeszcze raz: OD MAKSYMALNEJ RZEZNI I SUPER RABANKI JEST QUAKE, W CS SIE MYSLI
Sam gram glownie jako Anty-terror i wiem jak przykre jest dostac z AWF/MAGNUM w glowe, ale ta bron po to wlasnie jest. Zreszta rola terror'ow jest pilnowac zakladnikow, a nie biegac w koko i dawac sie zabic. Walka na gole klaty posuje do dresiarzy, a nie cwanych terrorystow i przebieglych counterow

 : ODPOWIEDZ  IP: Zalogowane


O to chodzi...
06·12·2000 - 23:01 - Scorpio - Edytuj
SUbmxB virfvuksezis, nshfshmngczm, [link=http://aokopunfxhds.com/]aokopunfxhds[/link], http://bzdctaiobqnq.com/

 : ODPOWIEDZ  IP: Zalogowane


DZIEKI WAM !!
07·12·2000 - 05:02 - [D303]ALIEN - Edytuj
WRESCIE DZIEKI WAM BEDE MOGL BYC SNAIPEREM (KMPAERM) BEZ OBAW ZE TE GOSTKI MNIE WYKLNOM , A JAK BEDA TO ROBIC OLEJE ICH I TYLE . ZAWSZE CHCILEM ZOSTAC SNAIPEREM JEST TO FINE ALE MOWIE WAM (SNIPEROM) KOPCIE ODCZASU DO CZASU KLACHA LUB ........ I POJDZCIE SOBIE NA AKCJE TEZ JEST TO FAIOSKIE, NAWET NIEWIEM CZY NIEFAINIEJSZE OD KAMPIENIA !!!!!!

 : ODPOWIEDZ  IP: Zalogowane


Mylicie sie!
07·12·2000 - 03:00 - NIe podaje - Edytuj
Jestescie w bledzie! Czesciowo...
Kamperstwo czasami jest uzasadnione, ale czasami NIE!
Wyobrazcie sobie scene... dzieci orwane, matki placza, idza antterorysci na ratunek. Terorysci przygotowani, zajmuja pozycje przy oknach i taktycznych miejscach, czekajac na AnteTerro i... nic! Anty schowali sie miedzy budynkami i czekaja az tero sami do nich przyjda...
Albo inna:
Terrorysci chca podlozyc bombe! Sa przygotowani, w kazdej chwili moga wyruszyc... ale co to? AntTerro nawet palcem nie kiwnie! Normalnie to by od razu wyruszyli zlapac terro a nie czekali az tero podlozy bombe a pozniej ja rozbroja! Atero tez, zamiast podkladac bomby czeka w bazie az AntyTerro "uprzejmie" przyjdzie ich powybijac... Debilizm...
Jak widzicie, kamperstwo jest nie zawsze uzasadnione... NIektorzy ludzie sa po prostu za glupi by samemu kogos zabic i stosuja kamperstwo...
Apropos snipera... ze sniperem sie nie biega to fakt, jedyne "inteligentne" wykozystanie snipera to zaczaienie sie w jakims punkcie z duza widocznoscia i strzelanie! TO jedyna metoda... gdyby snipowanie bylo kamperstwem, tworcy gry nie zalaczyliby sniperki!

NO wiec, kampowanie - zly nawyk czy jedyna metoda przetrwanie? ... zalezy od sytuacji!

 : ODPOWIEDZ  IP: Zalogowane


TO jest wpisane w filozofię tej gry ...
07·12·2000 - 12:00 - Zirytowany - Edytuj
Nie gram wprawdzie w CS tylko w modyfikacje taktyczne do UT (Tactical Ops, Infiltration, Strike Force) ale problem jest oczywiście ten sam. Sam dosyć często używam snajperek ale i równie często, jeżeli nie częściej ruszam do ataku w pierwszej lini. Wszystko zależy od ukształtowania terenu na mapie i zadania/roli jaką się pełni (istotny jest tryb gry). Zdecydowanie przyłączam się do opini "legalizujących" kamperstwo (w znaczeniu skuteczne używanie snajperek) choć nie wiem czy trzeba legalizować coś co jest wpisane w filozofię gier taktycznych. Wprawdzie są pewne luki w tym odwzorowaniu na naszych śmiesznych komputerkach rzeczywistych warunków pola walki ale nie od razu Rzym zbudowano. Osobicie nie rozumiem ludzi bezwzględnie krytykujących używanie snajperek i przyrównujących to do kamperstwa. To po co one są ? Chyba nie po to żeby mieć pretensje do ludzi skutecznie (!) używających takiej broni. Nie będę się rozwodził bo nie mam czasu na tłumaczenie głąbom pojęcia "taktyka pola walki". Przekornie dodam tylko że podziwiam odwagę snajperów. Rola to niewdzięczna bo łatwo można skończyć z serią z automatu w plecach. No ale żeby tak skończyć to właśnie trzeba grać z ludźmi myślącymi bo jak są takie gląby które na opisywanej przez Qrak'a mapie uparcie próbują sforsować łatwy do obstawienia przez snajpera tunel /wiedząc że można go obejść/ to sorry !!!, id Software prawdopodobnie pokaże Quake 4 na nadchodzącej imprezie Quakecon, szykujcie kase.

 : ODPOWIEDZ  IP: Zalogowane


Ten to siĘ namĘczyŁ1!!!
08·12·2000 - 05:01 - Solo - Edytuj
Hamol głupi

 : ODPOWIEDZ  IP: Zalogowane


Mylisz sie misiu!!
09·12·2001 - 03:01 - Yakhub - Edytuj
jezeli na mapie as_x counterzy beda kampowac zamiast odbijac zakladnikow, to po uplywie 5 minut przegraja!! i o to chodzi.

 : ODPOWIEDZ  IP: Zalogowane


Na as_xxxx???
07·12·2002 - 23:01 - Ksywa - Edytuj
Na mapach as to ts mają zabić VIPa a nie CT odbic zakladnikow..

 : ODPOWIEDZ  IP: Zalogowane


A zdarzylo sie wam zeby ct kampowal na italy?
07·12·2000 - 18:01 - Towar - Edytuj
mi sie to zdarzylo kilkakrotnie i jest to denerwujace bo antyterror zamiast odbijac zakladnikow staje przy swoim punkcie zrztu i kampuje ze snajperka.

 : ODPOWIEDZ  IP: Zalogowane


Kampowanie
08·12·2000 - 05:01 - Big@ - Edytuj
Mam kolegę który kampuję na
każdej mapie i bewzględnie strzela
w głowę. Nie będę zdradzał jego imienia, bo
dużo ludzi którzy grają CS by się do
niego zraziło.

 : ODPOWIEDZ  IP: Zalogowane


NA ŚMIERĆ Z NALOGOWYMI KAMPERAMI!
08·12·2000 - 05:01 - Solo - Edytuj
TRZEBA ICH POSTAWIĆ PRZED MUREM I JAK NAJSZYBCIEJ ROZTRZELAC Z AK47. JA ROZUMIEM OD CZASU DO CZASU, ALE NIE W KÓŁKO!!! TYLKO LAMERY KAMPUJĄ NAŁOGOWO. WSZYSCY KAMPERZY POWINNI SIĘ TERAZ WSTYDZIĆ (JAK JA TAKIEGO DORWĘ.....)

 : ODPOWIEDZ  IP: Zalogowane


Kamperstwo Dolara
08·12·2000 - 01:01 - Kryzys - Edytuj
CZe to ja Kryzys tutaj chciałbym powiedzieć
o jednym z nałogowych kamperów.
Jest to dolar.
Uważajcie na tego niby gracza.
Przy okazij SOLO jak go zobaczysz w
jakimś serwerze możesz go skarcić, bo
kampuje w każdej planszy cały czas aż
do końca planszy,a jak zaczyna się następna
zaczyna sie to samo.
PS:Często gra więc pewnie go spotkacie.
:


 : ODPOWIEDZ  IP: Zalogowane


O dolarze
09·12·2004 - 01:01 - Nazgul albo elvis zyje - Edytuj
To nie prawda, dolar nie kampi się nałogowo. Nie raz wpadłem pod jego ogień z automatycznego szotgana na azteku. Gram często więc mnie też możesz spotkać. A tak w ogóle kampienie się wcale nie jest złe. Żeby się kampić trzeba umieć. Każdy ma swój styl gry w cs'a.

 : ODPOWIEDZ  IP: Zalogowane


To on cię zabije
01·11·2000 - 09:02 - Ya - Edytuj
strzałem w głowę

 : ODPOWIEDZ  IP: Zalogowane


Na smierc....
02·11·2000 - 11:01 - Draco debil - Edytuj
To co zrobisz wypierdku?
Zanim zaczniesz szafowac okresleniami, zajrzyj do dzialu "slownik".
QWA JESTEM POCHZANIONY!!!!!

 : ODPOWIEDZ  IP: Zalogowane


Niech kazdy interesuje sie soba...
09·12·2000 - 00:01 - [mpnet]kaziq - Edytuj
Podczas gry kazdy z graczy powinien interesowac sie sam soba!!!!!
Nie interesuje mnie czy ktos idzie do normalnej walki czy stoi za skrzynia i czeka az ktos bedzie przechodzil.
W koncu gdyby cos takiego bylo zabronione to po co autorzy gry robili by tyle zakamarkow , miejsc zacieniowanych i schowkow w przejsciach. Gra jest wlasnie tak stworzona ( i mysle ze to przyciaga wiekszosc graczy) ze mozna zginac niewiadomo kiedy i "niewiadomo skad".Tutaj nie wpada sie "na hama do pomieszczenia" tak jak np w q3 bo gdy sie spotka 3 przeciwnikow to raczej szanse sa marne a kuleczki z napisem 50hp lub kamizelki nigdzie sie juz nie znajdzie.
Tak ze gdy zostane zabity z ukrycia to nie jecze , nie wyzywam od kamperow itp tylko staram sie odgryzc w nastepnej rundzie bo juz wiem gdzie trzeba uwazac.
Ale... oczywiscie jest jedno ale.
Wszystko jest oki jesli np na de_dust ct kupuja snajperki , nie wdawaja sie w walke tylko bronia przejscia lub na cs_assault terro kupuja snajerki i bronia terrorystow bo o to chodzi.I tutaj nie ma dyskusji ze np: w tym tunelu na de_dust nie da sie przejsc bo tam jest 2 "kamperow" z awm i bronia przejscia.To wlasnie o to chodzi.
Ale jezeli na de_dust terro bierze awp i wchodzi za po gzymsie na mala platforme (tam gdzie sie terro rodza) to wedlug mnie jest dziwne. Chyba ze gostek zle przeczytal instrukcje na poczatku misji i stara sie bronic skrzyn) Nie.. nie nazwe kogos takiego kamperem bron boze ale takie granie mija sie z celem gry.Tak samo mijanie sie z cele jest rozbieganie sie ct po mapie de_dust albo terro na cs_italy.Zreszta... niech kazdy interesuje sie soba.

 : ODPOWIEDZ  IP: Zalogowane


Snajper nie kamper
09·12·2000 - 12:01 - Cipher - Edytuj
nie powinno sie mylic pojec kamperstwo i snajper, zgadzam sie ze jezeli ktos przez cala runde siedzi zadekowany jak u pana boga za piecem i wali z ukrycia to jest kamperstwo ale w wypadku snajpera on musi postepowac mnie wiecej w taki sposob, snajper czeka w jednym miejscu i wybiera cele bedace w duzej odleglosci od niego
przeciez nie pojdzie na solowke ze schmidtem
do gosci z kalachami!!
chociaz oni napewno tego by chcieli

 : ODPOWIEDZ  IP: Zalogowane


Ktoś ujął temat w 100%
10·12·2000 - 04:02 - Gabrjel - Edytuj
Kamperstwo?
Juz dawno wk.... mnie opinie ale kamper...., przecież żeby kupić sobie AWM-kę najpier trzeba trochgę polatać, startując z 800$ nie kupisz czegoś za 5000$ - drugie realizm cs jest realistyczny rozumiem walka 1:1 i jednen z awm'ką a drugi z Desert'em ale walka to nieustanne podchody a nie 2 wariató napieprza z automatów naprzeciw siebie i liczy sie kto lepiej wceluje , ma lepszą broń, wcześniej przeładowałmagazynek, walka to myślenie a nie wariactwo, będą c jakimkolwiek żołnieżem napewno nie wyskoczyłbym z uzi na gromadę z Desertami ale czaiłbym się z AWM'ką i wykańczał jeden po jednym (tak jak w wielu filmach, że przypomnę Predatora .....) Dzięku za przedstawienie sprawy taką jaką jest!!!

 : ODPOWIEDZ  IP: Zalogowane


snajperki
01·11·2000 - 19:01 - BL@CK - Edytuj
m4a1 rulezzzzzz!!!!!!!!!

 : ODPOWIEDZ  IP: Zalogowane


KAMPY NISZCZ
01·11·2000 - 21:02 - [F|S|G-r]SOUL EDGE - Edytuj
Czesc tu SOUL EDGE chcialem poruszyc temat kamperow.Na polskich serwerach jest mnostwo kamper wiec pytam sie DLACZEGO ??? Czemu nie moze byc tak jak na zagranicznych nie kampia bo jak zgina to i tak zgina.Tylko u nas w Polsce przyjelo sie kampienie jest to zdobycie fraga majac malo helta.Dobra nie bede wam wiecej piepszyl bede powoli konczyl aa pamietajcie kamp nie powinno byc w Polsce bo jestesmy narodem przecierz odwarznym !!!!!!

 : ODPOWIEDZ  IP: Zalogowane


Zagrajcie w paintballa !!!
01·12·2001 - 17:02 - [BAD]QL - Edytuj
Kazdy kto gral w paintballa i oberwal kulka ktora mu nabila siniaka lub zdarla skore przez wojskowe ubranie to nie wyleci jak debil z automatem i nie zuci sie na goscia ktory jest schowany bo popierwsze zaraz oberwie (co w zeczywistosci oznacza smierc) a podrogie jak w wojsku - by przetrwac w walce trzeba sie okopac lub schowac (zaczaic) na wroga. A wylatywanie na wroga z automatem i mowienie ze to jest meskie ; - przeciez to glupota - tak moze zachowac sie w zeczywistosci tylko idiota i to tylko raz - w rzeczywistosci ma sie tylko jedno zycie !!!!!!!!!!!

 : ODPOWIEDZ  IP: Zalogowane


Paintball to dobre porownanie
02·12·2001 - 00:02 - AmiZepiN - Edytuj
Sam czesto gram bo mam wypazyczalnie i wiele razy widzialem beznadziejne sytuacje atakow frontalnych, a potem ich skutki wielkie siniaki i cierpienia grajacych, ktorzy po takich sytuacjach zaczeli grac z glowa a nie na zywiol.Lepiej zginac w dobrej grze niz jako mieso armatnie. A w karzdej grze potrzebni sa kamperzy.

 : ODPOWIEDZ  IP: Zalogowane


ostatnie słowo
05·12·2001 - 13:01 - BARt the killer - Edytuj
Moim zdaniem kamperzy to hamy i cieniasy którzy nie umieją grać na prawdę
(nie koniecznie szturmem)
Kamper, a sniper to jak jajko i kura.
Sniper może być kamperem.
Sniperzy są czasem potrzebni ale kamperzy NIE!!!


 : ODPOWIEDZ  IP: Zalogowane


eeeeeeeeee
05·12·2004 - 08:01 - wtr17gs - Edytuj
ale chyba to jest wlasnie gra, a autor artykulu chrzani jak potluczony :/

 : ODPOWIEDZ  IP: Zalogowane


* w dupe kamperom
02·12·2001 - 02:02 - lord_vegeta - Edytuj
Kto kamperuje ten pudłuje!!!!!!!

 : ODPOWIEDZ  IP: Zalogowane


Lord vegeta !!!!!
02·12·2001 - 02:02 - Killcamper - Edytuj
Ale masz texty to naprawde.Ludzie przeczytajcie sobie jego komentarze to padniecie haha.Nie kampujcie bo bedziecie skampowani heh.Chodzi o to ,że gdy kampujecie to stoicie i nic czekacie na gostka ,któremu poślecie kulke w dynie.Przeciez w tym nie ma zadnej przyjemności.Spróbujcie iść raz z pistoletem na innych c z tego ,że zginiecie ,ale zobaczycie ,że taki styl gry jest o wiele lepszy i przyjemniejszy niż stać i srać w jednym zakamraku.

 : ODPOWIEDZ  IP: Zalogowane


Co to ma być
02·12·2001 - 03:02 - killcamper - Edytuj
Ej poetą to ty nie bedziesz text masz naprawde za*****.ale nic nie wiem o co ci chodzi.Ja kakmperow pieprze .

 : ODPOWIEDZ  IP: Zalogowane


Niech se kamperzy te bronie w dupe wsadzą
02·12·2001 - 02:02 - lord_vegeta - Edytuj
Kamperzy stoją w miejscu i czekają na ofiare.
a w starciu bezpośrednim leżą na dechach ludzie nie kampujcoe bo zostaniecie skampowani i lipa wielka heh to ja (******) ty na pewno wiesz kto ).Już usunąłem tamto jak sam widzisz ,ale wiedziałęm ,że się wkurzysz !

 : ODPOWIEDZ  IP: Zalogowane


coyot to gnida *a
02·12·2001 - 03:01 - lord_vegeta pogromca coyota - Edytuj
coyot to gnida *a *a tom rure wsadx se w *a twego zada

 : ODPOWIEDZ  IP: Zalogowane


Akurat z tym desertem to pudło
02·12·2001 - 08:02 - Regis - Edytuj
jak ktoś lubi kampić w jednym miejscu cały czas to ok ale kick murowany

 : ODPOWIEDZ  IP: Zalogowane


PAladyn
02·12·2001 - 16:00 - KRIS - Edytuj
Dobrze by było aby znalazł sie pośród najwarzniejszych plików do ścagniencia takrze paladyn

 : ODPOWIEDZ  IP: Zalogowane


a propo kamperów i ich przeciwników
02·12·2001 - 22:01 - Shadow - Edytuj
Dajcie mi Magnuma 20 naboi militie terorystami i mogę grać na was wszystkich

 : ODPOWIEDZ  IP: Zalogowane


kamper sniper the best
03·12·2001 - 01:01 - zapa1928 - Edytuj
załadujcie sobie real bota albo lepsze weżcie mape italy po stronie ct weźcie sobie 1 anty i 10 terro god like i jak który wygra jedną rundę bez kampowania to mu wyślę gratulacje

a z ludżmi bywa ciężej

 : ODPOWIEDZ  IP: Zalogowane


Chyba jesteś głupi
05·12·2001 - 13:01 - BARt the killer - Edytuj
Kamperzy i sniperzy to idioci którzy tylko są wpatrzeni w swoją AWM-kę lub lunetę :-P.
Rozumiem może podejście taktyczne i sprzątanie wszystkich najlepszych ale nie wszystkich graczy.To już przesada!

 : ODPOWIEDZ  IP: Zalogowane


doo
05·12·2001 - 23:00 - zapa1928 - Edytuj
to kto ma zabić tą resztę

 : ODPOWIEDZ  IP: Zalogowane


Kamperzy to cipki
03·12·2001 - 21:01 - Mlody - Edytuj
GV3X5L http://www.FyLitCl7Pf7kjQdDUOLQOuaxTXbj5iNG.com

 : ODPOWIEDZ  IP: Zalogowane


UT, CS - te same problemy
04·12·2001 - 02:00 - QuietC - Edytuj
ten sam problem omawialem ostatnio na lamach www.urbanterror.pl .
niestety camperzy w ut tez nie sa lubiani...
inna sprawa ze zabic ich jest latwiej:

 : ODPOWIEDZ  IP: Zalogowane


DOBRZE GADA WODKI MU DAĆ
04·12·2001 - 12:01 - fUCKER_06 - Edytuj
NIC DODAĆ NIC UJĄĆ

 : ODPOWIEDZ  IP: Zalogowane


pokazalo sie ? :P
05·12·2001 - 02:02 - delta - Edytuj
no napisalem i pokazalo sie? enter nacisnol mi sie "sam" i nie wiem
no ale potrzebuje kraka na no cd key!!!

 : ODPOWIEDZ  IP: Zalogowane


o ludzie...
05·12·2001 - 02:02 - zdesperowany - Edytuj
moze ktos mi powiedziec jak odpalic muliplaya na podrobce hl? ludzie... prosi mnie o cd-keya i podaje nawet z key mejkera (mam tez pare oryginalnych z kafejki ) no i nie laduje =\ JEST JAKIS SPOSOB?!




no... ok podam mejla

 : ODPOWIEDZ  IP: Zalogowane


yo yo yo
05·12·2001 - 03:00 - Shinigami - Edytuj
po to sa snajperki zeby nimi zabijac a za snajperka sie nie biega ale to woe kazdy
oczywiscie tez bym sie denerwowal jakbym gral ct na asault i moim teamie byl snajper bo taki tam raczej nie jest potrzebny

 : ODPOWIEDZ  IP: Zalogowane


umiejetnosci
05·12·2001 - 03:01 - Simon - Edytuj
strzelac trzeba umiec, walka jako snajper wcale nie jest latwa. prawdziwi snajperzy operuja dwojkami, jeden strzela-drugi pilnuje. w cs raczej nikt nikogo nie bedzie pilnowal, a zabic goscia wpatrzonego w lunete jest dziecinnie prosto; jak? pozostawiam to waszej inwencji. btw wszyscy grajacy w operation flashpoint potrafia docenic urok znalezionego dragunova i na kamperstwo narzekac nie beda.

 : ODPOWIEDZ  IP: Zalogowane


KAMPERY TO GŁUPIE LAMERY !!!!!!
05·12·2001 - 12:02 - BARt the killer - Edytuj
...i tyle... Fuck all lamers and campers ..|..

 : ODPOWIEDZ  IP: Zalogowane


tak, tak
05·12·2001 - 20:01 - -=r0ody=- - Edytuj
prawde mówi, w real life nikt nie nawyzywa
od kamperów i niepowie walcz jak mężczyzna
i wyjdź mi przed celownik

 : ODPOWIEDZ  IP: Zalogowane


yo ludzie
06·12·2001 - 00:02 - skate - Edytuj
w cs jeszcze nie grlem ale jutro kupuje. juz pojelem co to jest kamperstwo itd.. ale chyba w tej gierce chodzi o to zeby uwolnic zakladnikow lub cos w tym stylu i bez sensu jest lazenie na pale i strzelanie do wszayskiego co sie napotka. a snajperow nie mozna porownywac do kamperow. wyobrazcie sobie ze jest jakas prawdziwa akcja chyba snajper nie wylecie jak jakis kretyn i nie wjedzie do srodka gdzie siedza goscie w dresach z gnatami:)(dla prxykladu). a jak jush checie sie tak wyzywac to wescie se z kims solo zobaczymy czy nei bedziecie s....... zaloze sie ze 80 % z was to grupa zwyklych frajerow ktorych nigdy sie na powaznie nie bila. rozumiem ze cs to was zywiol ale w rzczywsitosci jestescie lamusami i frajerami

 : ODPOWIEDZ  IP: Zalogowane


kamperzy z calego swiata, laczcie sie!!!:)))
06·12·2001 - 01:01 - coredian - Edytuj
Please keep trhoiwng these posts up they help tons.

 : ODPOWIEDZ  IP: Zalogowane


kamp...cdn by LAME!
06·12·2001 - 07:01 - [no]FUCKING!!name!! - Edytuj
jak ktos niepotrafi inaczej grac...
ja gram roznie...raz tak taz tak...(duzo zalezy od levelu i ludzi z ktorymi sie gra...itp itd)
...zreszta pretensje maja tylko Ci co niepotrafia grac...czyli JA ?

 : ODPOWIEDZ  IP: Zalogowane


Debil=Camper=Lamer
09·12·2001 - 04:01 - ed - Edytuj
tobie chyba popierdoliło ci sie w dupie camperstwo sprawa polska każdy klan któey wyhoduje takiego campera wywala sie na zbity pysk i jusz

 : ODPOWIEDZ  IP: Zalogowane


Każdy wybiera swój styl!
07·12·2001 - 02:01 - Vig - Edytuj
Każdy powinien wybierać swój styl gry jaki mu pasuje! Camperstwo nie jest zabronione w zasadach żadnej gry FPP! Co innego gdy ktoś używa cheatów...

 : ODPOWIEDZ  IP: Zalogowane


Sprobujcie tego
07·12·2001 - 04:01 - MARETIX - Edytuj
sposob moze sie nie udac ale warto sprobowac:
jezeli narzekacie na caperow to umowcie sie ze raz gracie tak ze wszyscy tylko leca na siebie i sie rozdupiaja a druga gra niech bedzie typowo camperska i zobaczymy komu sie pierwszemu znudzi. A jesli ktos sie nie dostosuje to kicka mu nie wiem jak to bedzie wygladac w Csie ale w TO wyszlo nam to calkiem niezle co prawda nie obeszlo sie bez klotni ale zawsze tak jest czyz nie?

 : ODPOWIEDZ  IP: Zalogowane


Swietny artykuł moje gratulacje tez jestem kamperem i spotkałem sie z takim zachowaniem
07·12·2001 - 21:01 - zieloo - Edytuj
Swietny artykuł moje gratulacje tez jestem kamperem i spotkałem sie z takim zachowaniem.




 : ODPOWIEDZ  IP: Zalogowane


S.N.A.J.P.E.R to nie Kamper !!!
08·12·2001 - 05:01 - ==InnoceNT(CTsucks!)?== - Edytuj
Prawda jest taka:
1) Nie każdy umie przegrywać...
2) Na każdego są sposoby...
3) Trzeba mieć ZAJOOBA żeby biegać ze snajperką za ludźmi - z nią się ukrywa i czeka lub osłania z ukrycia swoich.



==InnoceNT(CTsucks!)?==
(klanowy Snajper)

 : ODPOWIEDZ  IP: Zalogowane


Qraka stara
09·12·2001 - 16:01 - Qraka stara - Edytuj
A ja i tak nienawidze kampusow i snajpysow i uj ci w dupsko qrak.

 : ODPOWIEDZ  IP: Zalogowane


siła rażenia
31·10·2001 - 02:00 - hugo - Edytuj
AWP zaraz za strzelba M3super ma najwiekszego kopa.nic dziwnego ze wybierana jest chetnie. co do kamperki-snajper z bronia wazaca 10kilsow nie bedzie biegal po scianach.zetnie go przypadkowy granat (hehehe) a chowanie i maskowanie sie jest oczywistym elementem treningu CT.po co krzyki skoro wiekszosc planszy wrecz prosi sie o kampienie np dachy na assault czy 4bloczki na iceworldzie.inna sprawa jest okap w militii trzymajac m16 czy ak(skur...two) zgadzam sie z Qrkiem a najlepsza rada dla niezadowolonych(wg prawa dzungli) - badzcie lepsi i nie dajcie sie zabic...

 : ODPOWIEDZ  IP: Zalogowane


cienizna
01·11·2001 - 07:02 - Michail_ - Edytuj
Cóż heh jeżeli macie coś przeciwko snajperom broniącym jakiegoś celu powinniście mieć pretensje do samych siebie że nie jesteście na tyle dobrzy aby podejść snajpera, jesteście poprostu cieniasami. Sam nie gram AWM bo jestem na to za cienki. AWM zajebi* wolno si eprzeładowuje, trafić w ruchomy cel, jeśli ktoś wie jak unikać snajpera jest trudno, bieganie zygzakiem podskoki chowanie sie za pudełka, granaty błyskowe granaty dymne, jest tyle możliwości żeby załatwić snajpera, nawet przez ten zasmarkany tunel na italy da sie przejść wystarczy ostrzeliwać okienko w którym siedzi snajper z m4, wypróbowałem da sie. Jeżeli zastrzeli mnie snajper moge mieć pretensje tylko do siebie że nie przewidziałem że tam może siedzieć snajper.

 : ODPOWIEDZ  IP: Zalogowane


Na każdego jest sposob !!
01·11·2001 - 23:01 - BlinD - Edytuj
Na każdego jest jakis sposób!! Wystarczy ruszyć czerepem!! Ludzie nie ma kamperów nie do sciągnięcia!! CS jest gierką gdzie liczy się taktyka więc zastosujcie ją!! Od czego macie głowę ?? A tak poza tym AWM , Desert , MP5 RULEZZZZZZZZZZZZZZZZZ

 : ODPOWIEDZ  IP: Zalogowane


gość ma racje
02·11·2001 - 05:01 - GERT - Edytuj
kamperstwo a raczej snajping wcale nie jest
jest w prost potrzebne

 : ODPOWIEDZ  IP: Zalogowane


kamperstwo... o.k. ale...
02·11·2001 - 04:01 - AuToM@T - Edytuj
Moim zdaniem w KAŻDEJ drużynie powinien
być JEDEN kamper , ale TYLKO jeden bo co to
za gra kiedy co parę kroków dostaje się w
***ę ze snajpery .

P.S.
masz u mnie serię :-)

 : ODPOWIEDZ  IP: Zalogowane


Snajper a Kamper
02·11·2001 - 07:02 - SilentKiller - Edytuj
Zostalem snajperem i powiem ze fajna z tego zabawa.Kamper to taki gosciu co przez cala runda ukrywa sie za drzwiami i czeka a snajper kupuje snajpere ustawia sie na pozycji i przerabia na frag tego ktory mu sie podwinie.Pozatym kamper kupuje dowolna bron a snajper zawsze snajperke.

 : ODPOWIEDZ  IP: Zalogowane


Kamper to nie snajper
02·11·2001 - 16:02 - adison13 - Edytuj
Po pierwsze to że ktoś to strzela ze snajperkinie jest kamperem!!!
Kamper to ktoś ukrywacący się w najmniej dostępnym miejscu,czekacąc tylko na to by byś pokazał chociasz włos a o ci go odstrzeli.
Powtaram:To że ktoś strzela ze snajperki nie jest od razu kamperem.
Sprawa druga jeśli ktoś nie lubi kampera to się wyłącza i włącz inną misje tyle.
Poco marnować czas,takich i tak się niczego nie nauczy.
Lamery spadajcie do...

 : ODPOWIEDZ  IP: Zalogowane


Kamperstwo
02·11·2001 - 23:01 - R33 - Edytuj
Jaka sie komus nie podaoba ze sa snajpery to nich gra w gry bez. Ct to nie quake - tu sie nie jump+shot=kill tylko jest troche taktyki.
Jak strzelaja snajperzy w rzeczywistisci?
Polscy gracze graja w ct jak w q2 - a to jest lamerstwo! Tu trzeba taktyki i druzynowej akcji, zgrania - na to juz ich nie stac.

 : ODPOWIEDZ  IP: Zalogowane


Ale mozna sie wkurzyc...
04·12·2002 - 11:02 - K0stek - Edytuj
Czasami rozumiem ludzi bluzgajacych na sniperow/kamperow czy jak tam chcecie.
Kolo leci przez pol mapy z m4-strzela,rzuca komedami ciska granaty i flashe...
I juz jest blisko bombsit'u/zakladnikow, gdy zostaje zabity jednym strzalem przez kolesia ktory sobie raz od niechcenia kliknal myszka .Przyznajcie,wqrzyc sie mozna.
Ale dobry sniper to podstawa druzyny...

 : ODPOWIEDZ  IP: Zalogowane


Wie co mówi
07·12·2002 - 18:01 - (CT F.K.S) Em - Edytuj
Też jestem kamperem i większość kumpli którzy wystawią tylko nogę w cs_Italy już są martwi i odrazu zaczyna się. Ja oczywiście wykonuje tylko swoją pownność w naszym klanie. Ale jak się nie podoba to po co ci ludzie grają wogóle w CS-a.

 : ODPOWIEDZ  IP: Zalogowane


Jestem Kamperem?????
08·12·2002 - 11:01 - SilentKiller - Edytuj
Moze tak moze nie ale wiem ze kamper to gosciu ktory siedzi kolo drzwi zeby sprzatnac pierwszego lepszego ktory sie nawinie.Ja kupuje snajpere,dezerta i ide np.na dach,kolo skrzyn.Ludzie czesto nazywaja mnie kamperem bo sie w*iają ze dostali heda od goscia ktory ma steyera scouta,chociaż podzkakiwali.Miałem raz akcje ze zdjełem 3 gosci ktorzy szli kolo siebie(3 hedy)ALE SIE W*ILI!!!

 : ODPOWIEDZ  IP: Zalogowane


Kampers rulez!!!!!
08·12·2002 - 12:00 - Simonus - Edytuj
Ja bardzo, ale to bardzo lubie kampować, ale też bardzo, ale to brdzo, lubie załatwiać drugiego kampera.
Moim zdaniem, kamperstwo, to sztuka, jeżeli zdołasz się utrzymać w swojej kryjówce jesteś dobry, ale zawsze znajdzie się ktoś lepszy. Z drugiej strony nie wiem czy kamperzy próbowali połączyć swoje kamperstwo, ze sztuką natarcia, efekty rodem antykamperskie.

 : ODPOWIEDZ  IP: Zalogowane


H U J a nie realizm
08·12·2002 - 22:00 - fan cs'a - Edytuj
ej qrak troszeczke się wygłupiłeś (według mnie) mówiąc zę cs jest grą realistyczną (btw jest ale...) i dlatego kamperzy to nieodzowny element każdego zadania a to wcale nie prawda - spotkałem się na czacie z gościem, który uważał żę cs to gra nierealityczna (??!!) ja tam się spytałem dlaczego - porównał ją do americans army - ta gra jest relistyczna - a jeżeli chcecie coś więcej niż tylko głupią sieczke to zagrajcie w americans army niż chraniąc że jesteście zajebiście potrzebni w teamie - a to nie prawda - też kiedyś byłem kamperem i mój team mnie nie lubił i przestałem kampić bo po co? żeby i moja drużyna i przeciwna mnie nie lubiły? więc nie zasłaniaj się realizmem bo jakbyś chciał realizmu to zagraj w americans army a nie w cs'ie (według mnie) psujesz gre - w aa masz po strzale się wykrwawiać ,celownik ci skacze można uchylić drzwi do danego momentu i gościa z granatem zamienić w kamikaze - to jest faktycznie realizm - a jakie elementy w cs'ie podciągniesz pod realistyczne? to że są zadania - to nic ja tam nie lubie takiej młócki jak w kłaku, realistyczne bronie - ok ale co pozatym? to że są dwie drużyny - ok tylko nie chrzań że pomagasz drużynie bo tylko im przeszkadzasz. Pewnie na dust 2 też kampisz na lewo od respa tero i masz wymówkę że bronisz ale czego właśnie, ok mapy cs_... ale znam wiele teamów tero które zamiast czekać na jak zobaczą jednego ct koło tunelku to idą przez rynek a nie czekają - wiem nie ma to zbyt wiele wspólnego z realizmem ale ludzie cs to nie jest gra tak realistyczna jak się wydaje tym którzy są w nim bezgranicznie zakochani. a wy po prostu jesteście lamqami które wykorzystują ograniczenia mapy do swoich głupich zabaw bo jak to inaczej nazwać i nie "używaj pieprzu" :] mówiąc że jesteś potrzebny teamowi bo oni (najczęściej) mają cię w dupie. tak właściwie wady nie dotyczą samej gry ale was - kapmerów, kij wam w nery lamery

 : ODPOWIEDZ  IP: Zalogowane


realizm???????
08·12·2002 - 22:00 - fan cs'a - Edytuj
a poza tym to tylk ogra nie real life więc nie mówcie że jak ktoś idzie na szarże to jest debilem bo i tak za 3-5 minut dostanie nowe życie i rówież nowego glocka lub usp, a poza tym nie zbyt relistycznym elementem jest sklep - nie wiem czy gdzieś na polu walki sprzedają kałachy no chyba że to poplecznicy saddama

 : ODPOWIEDZ  IP: Zalogowane


idioci *e lamqi i goście zasłaniający się realizmem
08·12·2002 - 22:00 - logan - Edytuj
ludzie nie wpieniacie się na samych siebie bo kamper nie zabije kampera dlatego nie denerwujecie się gdy mając kałacha kevlar hełm deagle i cały pack granatów dostajecie kule w łeb to też byście się wpienilii aha pamiętam sytuacje z dust 2 jeden ct vs jeden tero i ct kampi mając 2 hp a ten tero to w rzeczywistoci afker i trza było czekać do końca czasu. uważam że ut i kłej są bardziej odporne na kamperów ponieważ możesz wytrzymać nawet rakietkę w czółko no chyba że kamper ma kampe :]]] ale najpierw musi dobrze poznać mapę by takową znaleźć

 : ODPOWIEDZ  IP: Zalogowane


SMIERC KAMPEROM WSZYSTKICH NACJI
09·12·2002 - 16:02 - Tutti-Frutti - Edytuj
tak kamperstwo to straszna rzecz ja nie wiem jak mozna sie cieszyc z zabicia kogos od tylu
nastepna sprawa to przeladowywanie magazynku stykam sie z takimi sytuacjami np wale fullouta i koncza mi sie naboje chowam sie za skrzynke zeby zmienic magazynek a gosc wyjezdza z textem JAKi KAMPER CIAGLE TYLKO KAMPI nie rozumiem co to zanaczy tacy ludzie powwinni sieleczyc bo chyba zaraz powiedza tak samo gdy bede stal w miejscu i rosgladal sie pomapie to wszystko odemnie na temat kamperstwa

 : ODPOWIEDZ  IP: Zalogowane


ma racje-liczy sie zwyciestwo
31·10·2002 - 09:02 - gosposia hela - Edytuj
jedno tylko zastrzezenie awm powinna plywac podczas celowania podobnie jak w DoD zie i by bylo oki

 : ODPOWIEDZ  IP: Zalogowane


ja tak samo robie :)
01·11·2002 - 05:01 - [--===Mati===--] - Edytuj
gaU7Pi wktqejpcphwf, rcjbzocfwbfb, [link=http://ygqomvyafyfb.com/]ygqomvyafyfb[/link], http://ghrocovtbrfq.com/

 : ODPOWIEDZ  IP: Zalogowane


kamperstwo
01·11·2002 - 11:00 - jankos - Edytuj
Terro na itali powinni kampować. W koncu to plansz cs_xxx

 : ODPOWIEDZ  IP: Zalogowane


Jebitne!!!
02·11·2002 - 02:01 - gg - Edytuj
Ha Ha!!

 : ODPOWIEDZ  IP: Zalogowane


Ma racje
01·12·2003 - 17:01 - Duchu - Edytuj
bo w tej grze nie chodzi o zabjanie lecz o dobra taktyke na przeciwnika, przeciez pomyslec wcale nie jest trudniej od wyzywania nie?

 : ODPOWIEDZ  IP: Zalogowane


Nocny Łowca
03·12·2003 - 22:01 - Nigchcravler - Edytuj
Niezła jest ta lekcja (o ile jest to lekcja )
Ale nie wiem kim jestem: Snajperem, czy Kamperem!
Nigchtcravler(czasem: KurT)
Pozdr ALL Nocny Łowca

 : ODPOWIEDZ  IP: Zalogowane


i tak i nie...
05·12·2003 - 23:01 - Kooba - Edytuj
Nie zgodze sie do końca z artem qraka. Niby wszystko prawda, gra taktyczna, realizm, quake... ale ja w cs-a gram dla przyjemnosci, a musicie przyznac ze jak sie caly czas dostaje w główkę z awm-a to jest to sredia przyjemnosc :/. Pytam sie wszystkich "znajperów" czy nie było by miło wyjsc czaszem z ukrycia i postrzelac sie z pistoletów? przeciez to nic nie kosztuje - najwyzej mozna zginac.
I zpytam sie zwolenników kampowania czy nie zdarzylo sie wam siedziec pare minut na spectacorze czekając az ct znajdzie kampera?

::: NIE LUBIE KAMPERÓW :::

 : ODPOWIEDZ  IP: Zalogowane


Jedno pytanie
06·12·2003 - 02:01 - aznar - Edytuj
To gdzie Cie mozna ustrzelic ??? (inaczej...,znaleść )

 : ODPOWIEDZ  IP: Zalogowane


gadanie
07·12·2003 - 00:01 - Michael_cs - Edytuj
facet pieprzy i tyle-zagrajcie na profesjonalnych serwerach tam was kickuja za kampowanie po 40 s

 : ODPOWIEDZ  IP: Zalogowane


i jeszcze jedno
07·12·2003 - 00:01 - Michael_cs - Edytuj
czytam w komentarzach ględzenie ze kto noge wystawi z cs_italy ginie od razu.sory ale tu sie gra na rambo.Jak chcesz sie kampować i walić z awp byle by ktoś wyszedł zza rogu to weź *@ scouta i lataj po planszy-zobaczymy jaki z Ciebie boss jest.Bo ja tak umiem i sie tym szczyce.A kolesi kampujących sie z awp robie z noża-a każdy wie że to hańba.Wiec kamperze czytający to- czekaj no aż sie będą z Ciebie śmiać jak dostaniesz z noża bo KAMPEROSTWO W CS'IE TO HAŃBA!!!!!!!! i koniec.Bierzcie porządną broń jak m4 czy kałach i latajcie po planszy demostrując swoje umiejętności(head odrazu po zauważeniu itd.).Wtedy będziecie szanowanymi graczami cs'a a nie tchórzami czającymi z awp.I tyle mam do powiedzenia.I jeszcze jedno.Jeśli ktoś uważa że kampowanie się to przeładowywanie broni w kryjówce to niech sie schowa i lepiej zajmnie się ogródkiem niz cs'em.


POZDRAWIAM WSZYSTKICH PRAWDZIWYCH!!!!!! GRACZY W CS'a.


róbcie ich z noża

 : ODPOWIEDZ  IP: Zalogowane


Nareszcie ktoś normalny...
07·12·2003 - 02:02 - Kooba - Edytuj
Michael_cs dobrze gadasz, już myślałem że na tej stronie same kampy siedzą

Bo o to tu właśnie chodzi, o dobrą zabawę i postrzelanie się a nie siedzenie w krzakach i zdobywanie fragów za wszelka cenę!

A co do zdania: "swoją drogą składam hołd każdemu, kto ustrzeli mnie przez cały tunel z Desert Eagle'a" to uważam że to się da zrobić

 : ODPOWIEDZ  IP: Zalogowane


Dobrze prawisz
07·12·2003 - 03:01 - goly135 - Edytuj
Tak, to jest to! po tym artykule stwierdzam ze od dzis zostaje kamperem!!! Dzieki za pomysl hehe nara

 : ODPOWIEDZ  IP: Zalogowane


....
07·12·2003 - 03:01 - THE NATURAT - Edytuj
jeśli prawie wszyscy wyzywają kamperów od @#$% do po co do kur.. nędzy są karabiny snajperskie w CSie????

 : ODPOWIEDZ  IP: Zalogowane


Kamper a Snajper
09·12·2003 - 13:01 - Szerszen - Edytuj
Ludzie!!!

Rozrozniajcie pojecia.
KAMPER a SNAJPER to dwie rozne rzeczy (choc nie zawsze :p) ;
a KAMPERSTWO tez jest rozne
... bo jezeli np. T. na cs_italy kampuje sie przy zakladnikach to mnie to co najwyzej denerwuje(jak zgine)
...ale jezeli ten sam T. siedzi na respie, miedzy skrzynkami na de_dust to to juz mnie wqrwia i na takiego kolesia /kick'a bym nie zalowal!

 : ODPOWIEDZ  IP: Zalogowane


komentarz
02·11·2003 - 10:01 - Moloch - Edytuj
właśnie kamper nie zawsze = snajpier ja tam nie lubie grać ffa czy tam jak kto to zwał TP ( team play ? haha ) bo kamperzy naprawde wqr... siedzi taki u siebie na respie i zamiast iść rozbroić bombe ( albo podłożyć ) to kampi 5 min i czeka na fraga to wg. mnie jest złe a nie granie z awp czy inną snajperką. .. fakt jaki pr0 się denerwuje kiedy strzela ci w polecy przez 20 sek a ty sie odwracasz z awp i go już nie ma (: może w temacie nie chodzilo o kampienie tylko o obstawianie pozycji. Fakt w tunelu na italy nie będzie stał gracz z m249 ( ta duża krowa ) cz z inngramem .. tylko awp ew. pan z ak . Tak samo aztec wszyscy się pchają na ten most jak pomyleni 3/4 ginie od granatów albo od panów z awp ... albo brama ct stoi zaraz za bramą powiecie kamper nie ! obstawia pozycje ... może ma czekać z nożem w ręku i świecić latarką .. tu jestem tak ?

 : ODPOWIEDZ  IP: Zalogowane


re. Michael_cs
02·11·2003 - 10:01 - Moloch - Edytuj
jeszcze jedno powiedz mi po co autor tej wspaniałej oto gry jaką jest cs wprowadził awp ? zabić z noża to możesz jakiegoś lamucha ale dobry snajper zdejmie cię praktycznie odrazu i właśnie zabyć z noża musisz go napierw zajść ( chyba grasz tylko ffa ) a to nie jest łatwegdy masz zgrany team ...

 : ODPOWIEDZ  IP: Zalogowane


re. Michael_cs
02·11·2003 - 10:01 - Moloch - Edytuj
jeszcze jedno powiedz mi po co autor tej wspaniałej oto gry jaką jest cs wprowadził awp ? zabić z noża to możesz jakiegoś lamucha ale dobry snajper zdejmie cię praktycznie odrazu i właśnie zabyć z noża musisz go napierw zajść ( chyba grasz tylko ffa ) a to nie jest łatwe gdy masz zgrany team ...
sam pweno wiesz, że są sposoby na awp-owców smoke itd. AWP RLZ jeden celny strzał i masz fraga ... a czy nazwiesz kamperem kogoś z SK ? bo pilnuje np. bramy z awp ? ? na klanówkach zanim t zaatakuje czasami długo trzeba czekać to jest taktyka ... ( a może się mylę )

 : ODPOWIEDZ  IP: Zalogowane


Snajper
02·11·2003 - 22:01 - Scorpio - Edytuj
Ja tam nic nie mam do goscia ze snajperka(przeciez nie bedzie z nia biegal), ale jesli widze wacka siedzacego w swojej bazie i nigdzie sie nie rusza przez cala runde to mnie szlag :> trafia!!!

 : ODPOWIEDZ  IP: Zalogowane


wiecej kamperow !
01·12·2004 - 13:02 - bzyk - Edytuj
a mnie tam kamperzy nie pszeszkadzaja a nawet cieszy mnie kiedy gram w lanie na dwoch kamperow i rrzne ich pokolei z noza
to jest poprostu pikne

 : ODPOWIEDZ  IP: Zalogowane


Kamprestwo :D
04·12·2004 - 04:00 - Żuku - Edytuj
No troche w tym racji no ale z drugiej strony troche to wku**iające... Ale czasami zdarza sie ze kolo jest slabym kamperem i mozna go spokojnie jechac z noza
Na mapach typow DE_ nie mam nic do kampowania CT bo to jest tylko w obronie BS'a przed Terro

 : ODPOWIEDZ  IP: Zalogowane


kamperstwo jest lamerstwem ..
05·12·2004 - 04:00 - Behu - Edytuj
panowie , bądzmy realistami kampersto jest oznaką słabości i braku jakiegokolwiek skilla.. kapować można najwyżej minute (bardzo podoba mi sie campometr na niektorych serwach gdzie w miejscu mozesz siedziec tylko pare sekund) jak widze idiote ktory siedzi w jednym miejscu z awm ktoras runde to mnie *ica chwyta, ale jak sie gra którąś gre na tej samej mapie to przecież można wykuć na pamięć gdzie tacy elikwęci przesiadują .. mnie juz naprawde żaden kretyn schowany za drzwiami niezdziwi bo już mam taki odruch że wyskakuje i celuje za nie...
a snajpera jak zabic ? flash lub obejść go od tylca innej metody niema.. a ja jak widze jak mój kumpel z teamu 6 runde pod rząd kampi z awm w tym samym miejscu to go poprostu zabijam bo psuje całą gre na serwie .. pozdro

 : ODPOWIEDZ  IP: Zalogowane


kamperstwo
02·11·2004 - 05:01 - kowboj - Edytuj
Jak ktoś kampuje to jego sprawa,ale ja kamperstwa nie lubie,odrazu zabijam???????

 : ODPOWIEDZ  IP: Zalogowane


Zgadzam sie!
02·11·2004 - 06:02 - erpatre - Edytuj
Tu z autorem się zgadzam, używanie snajperek typu AWM i chowanie się jest poprostu inną taktyką gry, chyba nie powiecie mi że każdy ct na świecie idzie na bezsensowną rzeźnię tylko z racji brawury. Przecież to jest bardziej realistyczne jak gość się chowa żeby przeżyć i stara się wyniszczyć wroga przy jak najmniejszych stratach własnych...

 : ODPOWIEDZ  IP: Zalogowane


good
01·12·2005 - 13:01 - zbawiony:D - Edytuj
Dobrze gada. Do tej pory byłem jednym z tych którzy krzyczeli "jeb*** kamper" teraz zmieniłem zdanie "realistyczny jeba** kamper" joke nie a tak serio to masz dużą racje i podajesz fakty co się żadko ostatnio zdarza. Może sam zostane kamperem?

 : ODPOWIEDZ  IP: Zalogowane


CS : S
02·12·2005 - 02:01 - Skacik PL - Edytuj
Macie Może sourca jak tak to zparaszam do kontaktu [email protected]łoże serwa i pogramy!!

 : ODPOWIEDZ  IP: Zalogowane


Dobrze gada ale...
02·12·2005 - 01:01 - Howard - Edytuj
...pojawilo się kilka wypowiedzi typu kamper = snajper. Moim zdaniem snajper nie siedzi 30min w jednym miejscu i wali do kazdego kto przeleci koło niego. Grałem dużo w Sniper Elite (to dopiero gierka), Call of Duty itp. i z doświadczenia wiem że snajper po odnaniu celnego strzału zmienia swoją pozycje (strzał=wykrycie przez przeciwnika). W sumie do ludzi którzy bronią np. zakładników nic nie mam i ich kamperami nie nazwę, ale kamperami nazwę tych którzy siedzą STALE w jednym miejscu i wogóle nie zmieniają pozycji (a to jest wtedy wkurzające) ale są na nich sposoby np. kamper jest jeden a wy jesteście drużyną i jaki tu widzicie problem? Ja żadnego. Pozdro

 : ODPOWIEDZ  IP: Zalogowane


Kam... ąpiemy się... :D
06·12·2005 - 01:01 - Luke Duke - Edytuj
Lubię kam... ąpać się

 : ODPOWIEDZ  IP: Zalogowane


Kam... ąpiemy się... :D
06·12·2005 - 01:01 - Luke Duke - Edytuj
Lubię kam... ąpać się

 : ODPOWIEDZ  IP: Zalogowane


Kamperstwo
07·12·2005 - 17:02 - M@x!k - Edytuj
W csie np pilnowanie zakladnikow czy obstawianie bs'a to nie kampienie. Według mnie camp to taki sam element gry co rush.

 : ODPOWIEDZ  IP: Zalogowane


Kamper
01·11·2005 - 03:01 - prezi - Edytuj
jesli jestes kamperem to kup sobie wiatrowke i idz czekaj na wroble tez bedziesz mial realizm

 : ODPOWIEDZ  IP: Zalogowane


Kamper
01·11·2005 - 03:01 - prezi - Edytuj
jesli jestes kamperem to kup sobie wiatrowke i idz czekaj na wroble tez bedziesz mial realizm

 : ODPOWIEDZ  IP: Zalogowane


Kamper
01·11·2005 - 03:01 - prezi - Edytuj
jesli jestes kamperem to kup sobie wiatrowke i idz czekaj na wroble tez bedziesz mial realizm

 : ODPOWIEDZ  IP: Zalogowane


CS
02·11·2005 - 03:02 - Cichy - Edytuj
dobrze gada,ma 100% racje!!

 : ODPOWIEDZ  IP: Zalogowane


Nazwij mnie kamperem
01·12·2006 - 23:01 - Nick - Edytuj
Nazwij mnie kamperem, a ja i tak cię zastrzelę

 : ODPOWIEDZ  IP: Zalogowane


Hej ludziska
02·12·2006 - 22:01 - Jajo - Edytuj
Autorzy cs stworzyli snajperki zeby gracze musieli grac zespolowo. Jak nie umieją grac tylko lataja solo po mapie jak szurnieci to ich problem jak ich ktos zdejmie. A cala frajda razem z teamem podejsc tekiego snajpera.

PS Jesli chcecie dynamicznej akcji to jest cos tekigo jak czas rozgrywki

 : ODPOWIEDZ  IP: Zalogowane


lol
02·12·2006 - 22:02 - lol - Edytuj
lol

 : ODPOWIEDZ  IP: Zalogowane


Kamperze :D
03·12·2006 - 10:01 - Sweat - Edytuj
Uważam, że gada dobrze, ale jest tu jedna nie poruszona kwestia. Realizm i to "kampienie" przemówiło do mnie, ale jeżeli ktoś stoi w jednym miejscu przez 5 rund to jest to "pier.....kamper", a inne określenia (niecenzuralne) też pasują. Chyba że ktoś kampi zmieniając swe pozycje, to jest sztuka, a nie stanie w korytarzyku i walenie w nadchodzacych. Dlatego jeżeli się przemieszczasz, szukasz lepszych miejsc, nie stoisz jak k........ w jednym miejscu to jest szacun.

 : ODPOWIEDZ  IP: Zalogowane


sniper camper
03·12·2006 - 10:02 - 0HarrisoN0 - Edytuj
jezeli masz dajmy na to awp lub scouta albo inna snajperke i siedzisz w jednym miejscu to nie mozna cie nazwac kamperem...z jedenj prostej przyczyny typek z awp nie ma szans z tym kto ma przypuscmy ak47 . inna sprawa jest z graczem z karabinem szturmowym to juz jest kamperstwo czego z reszta nie nawidze. kamperow powinni wyjeb... dac bana na 300 dni i problem by znikl.

 : ODPOWIEDZ  IP: Zalogowane


CS
05·12·2006 - 17:01 - Gnacuś=) - Edytuj
Racja!!!Sam Gram w CS 4 dni
Ale zgadzam się z nim we wszystkim!!
Sam lubie czasami pokampić
jakby co to moj numer gg to:
4394632

 : ODPOWIEDZ  IP: Zalogowane


skrytka i jest git
07·12·2006 - 20:02 - Kempus - Edytuj
ja tez lubie sie dobrze ukryc masz racje dobry tekst

 : ODPOWIEDZ  IP: Zalogowane


100% racji
31·10·2006 - 21:01 - Zander - Edytuj
Czasami mam wrażenie, że inni gracze wymuszają na mnie taktykę armii czerwonej. A CS to gra TAKTYCZNA a nie tylko zręcznościowa. Taktyka powoduje, że w de_ T atakują a CT kampią w innych mapach cs_ odwrotnie.

 : ODPOWIEDZ  IP: Zalogowane




 + DODAJ NOWY TEMAT 





 « Powrót  


     




   


f·p·p · p·r·o·d·u·c·t·i·o·n·s © 2000-2005 f·p·p productions. Skontaktuj się z nami w celu uzyskania dodatkowych informacji.
Przeczytaj reklama z nami, aby dowiedzieć się jak ukierunkować swoje produkty i usługi do graczy.


Dzisiaj jest Niedziela · 5 Maja · 2024
Strona wygenerowana w 0.165767 sek.